MIKMAR bett

Dessa bett väcker alltid stor uppståndelse, frågan är varför? är det det vanliga att folk har svårt för nya saker med ny design som ser annorlunda ut? Jag tycker flera av betten verkar riktigt vettiga. Jag har tänkte att köpa ett Mikmar bett men har inte bestämt mig om det blir Kombinationsbettet eller ett annat.
Såhär ser dom ut




här är en bild med bettet ovan på, söt häst var det också:)


Vad tycker ni om Mikmar hissa eller dissa?Gärna åsikter från någon som provat.


Jag har gjort en liten inoficiell shoppinglista till stockholm horse show den ser ut såhär:

CWD förbygel

Mikmar bett fast det lär jag inte hitta där...:S

N.e.W benskydd att ha på i hagen

Roeckl handskar sen får jag se vad det blir mer. Jag kommer givetvis lägga upp bilder på sakerna här sedan.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har två Mikmarbett, ett kombinationsbett och ett i "pelhamtyp".

Det fungerar jätte bra och en av hästarna är mycket stark vid hoppning men går super med detta bett. Mina hästar trivs jätte bra med Mikmar.

2009-01-10 @ 18:57:48
URL: http://missia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0