Min köplista

Tänkte lägga upp lite av dom saker som jag har tänkt köpa
Först till mig själv:
Kavaj antingen Animo eller GPA kravet är att den ska vara röd.


Nya Roeckl handskar, finns inga bättre! dessa är vårfräscha:

Sedan ska jag köpa en ny "skal" jacka
denna från Pikur är fin:


Sedan till hästen
ännu fler skydd att ha i hagen dessa blir perfekt i sommar Eskadron flexisoft bakskydd med fårskinn:

Eskadron fårskinnspad, den är jättetunn och läggs under schabraket:

Sedan ska jag givetvis köpa olika schabrak och matchande luvor och inte att förglömma Prestige Meredith sadeln, nu när jag är nästan helt bra i min rygg så ska jag ringa ut sadelutprovaren så jag kan få prova den någon gång, blev ju tyvärr tvungen att avboka förra besöket eftersom det var dagen efter att jag hade ramlat av:(
jaja det var allt för nu iaf. Sedan lär det bli mer på Falsterbo också.
Något speciellt som ni ska inhandla nu i sommar?

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Vad jobbar du med som ger så bra betalt? Jag tycker jag tjänar rätt brr men har inte råd med hälften av det där om jag inte ska ha bara grejer och inga hästar.

2009-04-02 @ 14:52:08
Postat av: caroline

Jag jobbar inte så mycket eftersom jag pluggar, men jag säljer en del ridsportutrustning, jobbar också i en måleributik ca 4 ggr i månaden. Så jag tjänar inte enormt mycket pengar, däremot betalar mina föräldrar för hästarna=)

2009-04-02 @ 17:00:16
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf så mkt skydd i hagen;s

2009-04-02 @ 17:32:09
Postat av: caroline

har alltid lindor eller skydd runtom i hagen därför att hon lätt får småsår annars, hon gillar att busa i hagen;)

2009-04-02 @ 17:51:21
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0