Nytt bett

Idag har jag haft sovmorgon till klockan nio var skönt behöver sova ut lite är fortfarande väldigt fökyld och har nu blivit jättehes, känner mig inte på topp rent allmänt heller men så är livet aldrig är man 100% lycklig.
Idag var jag på Stall Palema på studiebesök, kul att få se topphingstar som Gidde Palema och Alf Palema. Avel är överhuvudtaget alltid intressant även om det handlar om trav. Jag var även iväg en sväng till Skara hästsport köpte ett nytt bett det blev "Flippanbettet" så får hoppas att det funkar nu det kostade 2200 kr och ser ut såhär:



Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja alltså HERREGUD som de red :O

2010-10-29 @ 21:00:54
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0