What to wear

Har bestämt vad jag och hästen ska ha på oss nästa vecka på tävling.
Hästen ska ha det beigefärgade Equipe schabraket med matchande luva:

Dyon tränset:

Antibit martingalen från Equipe:

Givetvis CWD förbygeln också men har ingen bra bild på den.
CWD skydden:

bakskydd blir Eskadron med fårskinn hon får skav av allt annat.
Jag själv ska ha
Pikeur kavajen, ignorera att den ser gigantisk ut på bilden av någon anledning haha det är strl 36 iaf:)


Cavallo stövlarna:

Sedan har jag inte bestämt mig om jag ska ha GPA speed air hjälmen, JW hjälmen eller CO hjälmen beror på hur varmt det är:)

Kommentarer
Postat av: elin

Jättefina grejer! Vilka klasser ska du rida?

2009-04-04 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0