Designa din egen ridstövel

Det gjorde jag igår på Tretorns hemsida, lite sen jag vet haha. Fick massa bra idéer tills jag såg valmöjligheterna vilka verktyg man kunde använda för att designa, då blev jag lite snopen. Jag gav det ett försök iaf. Synd bara att det inte gick att göra en riktigt snygg stövel. Rösta gärna på någon av mina stövlar:) Inte för att jag förstår hur vi som går med i tävlingen nu ska kunna vinna över dom som redan har flera tusen röster men det är ju en annan sak.

Här är mina 3 stövlar iaf:
www.ridstovel.se?boot=27782
www.ridstovel.se?boot=27781

www.ridstovel.se?boot=27780

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja det är ju väldigt tragiskt att det ska vara så , men som sagt man ska inte lägga ner energi på de som beter sig så det blir bara jobbigt för en själv ha roligt med dom man trivs med och litar på istället =)



Det passade bra, har bara hunnit rida med det en gång och jag är sjuk så fick inte igenom ordentlig ridning, men får se om jag tar mig på ridbanan imorgon och testar det ordentligt =)

Är egentligen mest vid hoppning det krävs skarpare bett på honom så den riktiga prövningen kommer när vi hoppar med det första gången blir spännande :) Rider vanligtvis på ett jaktkandar vid hoppning :)

2009-08-28 @ 20:45:54
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0