Helvetet fortsätter

ja att leta sadel då förstås... har nu kontaktat en annan butik som ska försöka få fram dom sadlar jag vill prova, det blir bara Prestige sadlar för hela slanten, hoppas på att kunna få hem 6 stycken olika, får se vad dom säger på måndag spännande:)
Annars så är stoet och fölet hemma igen inseminerad för andra gången med Calido hoppas hoppas att det tar sig nu. annars blir det ca 30 000 i sjön och ingen bebis:(
Igår red jag faktiskt ut en tur på ca 1 ½ timme det  var fiint väder tills vi hörde hur det började åska i fjärran så vi lade på ett kol kan jag säga, hade inte lust att rida när det åskade men vi hann hem precis i tid innan det började regna i bland har man tur:)
Nästa helg är det fullt upp, på lördagen är det fölmönstring och på söndag är det tävling för min del.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja sadlar kan verkligen vara ett mörker ibland :/

2009-08-09 @ 15:49:02
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas, hoppas hon tar sej. =)

2009-08-09 @ 19:52:53
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ibland är avel rena lotteriet :/ Har också ett sto hemma som inte tog sig första rundan och seminerades igen för en vecka sedan. Håller tummarna för er!

2009-08-10 @ 13:39:19
Postat av: Anonym

Kan bara rosa prestige sadlarna! Sedan jag fick en Prestige fick jag en helt annan häst, de är toppen!

2009-08-11 @ 00:08:34
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0