Pris

Vi vann ju ett sponsorpris på fölmönstringen nämligen en språngavgift på valfri hingst. Bara det att det gällde bara på vissa hingststationer och det gällde bara deras egna ägda hingstar därmed inga importhingstar, har kollat runt lite men ingen av hingstarna tilltalar mig så vet inte hur vi ska göra. Tycker det är tråkigt att man inte kunde få välja något annat, hade hellre tagit pengar eller något annat pris. Hingstar vi kan välja på är rätt många bla Camaro M, Cortus,  Crelido, Heartbeat, Empire och många fler. 

Synd att det inte gällde Schockemöhles hingstprogram då hade jag valt Dobel´s Cento:

Kommentarer
Postat av: Erika

Dirco är inget altenativ? Har blev ju i våras höjd till A. Har en ettåring efter honom! =D Camaro M, Cortus, Empire är ju inga dåliga hingtsar. Alla utom den sistnämda har ju bevisat att deras avkommor platsar i sporten!

2009-08-25 @ 17:11:09
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Anonym

CORTUS:)

2009-08-26 @ 10:25:31
Postat av: Anonym

Heartbeat är det väl inga direkta fel på heller. Men det ska ju passa med stoet såklart. Empire gillar jag med.

2009-08-26 @ 11:00:02
Postat av: Sofie

Jag gillar Camaro M, hade gärna kunnat tänka mig en avkomma efter honom

2009-08-27 @ 18:02:58
URL: http://swish.blogg.se/leona

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0