Det kan löna sig

att göra lite research om man är ute efter en viss produkt, på det sättet kan man tjäna hundratals och ibland tusentals kronor. Jag funderar på att köpa en Freejump Carbon collar.

En brösta. Två elastiska rep. Två T-handtag. Free-Jump Carbon Collar hjälper ryttaren att utveckla en mjuk hand och bra balans. Den ser till att kontakten mellan ryttarens hand och hästens mun förblir mjuk genom hela språnget. Utmärkt till hästar som är svåra i munnen, som är heta och springer mot bettet. Många ryttare på toppnivå använder Free-Jump, bland andra Ludger Beerbaum. Free-Jump Carbon Collar är gjord av följsamt kolfiber, rotproof EVA-foam och franskt läder.

På segcompany kostar den 2 577 kr men på Hepshop kostar den 1 349 kr lite skillnad om man säger så.

Någon som testat den isåfall fungerar den bra?

Kommentarer
Postat av: Anna

Har för mig att det finns en billigare variant av denna med, säker på att det inte är den på hepshop?

Annars sjukt stor skillnad =)

2009-12-09 @ 15:43:23
Postat av: caroline

Anna:

Tänkte också på det först. Men då borde det ju stå tycker man, sedan har jag för mig att den billiga varianten är billigare än så, den kostar ju bara runt 60 euro utomlands iaf.

2009-12-09 @ 15:52:16
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja just det, 750 ngt har jag sett de för här har jag för mig, så ja då hade den ju varit väldigt dyr isf. Tycker 1349 är ett mer skäligt pris på den, så det är ju ett klipp då!

2009-12-10 @ 14:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0