Stor häst?

Har du en stor häst eller bara en häst med stort huvud så är inte utbudet det bästa i Sverige. Tänkte därför tipsa om märken som säljer träns i strl X-full, vissa märken säljs i Sverige, andra inte.
Vi börjar med Antares, priset varierar mellan ca 3-4000 kr



Sedan har vi CWD priset ligger på ca 2 300-3 000 kr:

Nästa är Arc de Triomphe priset ligger på ca 2500-3 000 kr:


Nästa är Edgewood priset ligger på ca  1700- 2 500 kr:



Jaguar har även dom träns i X-full pris ca 3500-4 000 kr:


Sedan finns det givetvis massa andra märken som Stübben, Jeffries, KL Select, Otto Schumacher, Stephen´s, Bobby´s, Ovation m fl som också har träns i X-full.

Kommentarer
Postat av: Princess Sofia

Det är inte lätt att hitta träns till stora hästar... Men till min stora häst har jag ett Otto Schumacher träns & det sitter bra & är väldigt fint tycker jag :)

2009-12-30 @ 00:12:03
URL: http://princesssofija.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

herregud vilka dyra träns, haha :D Det skulle jag aldrig köpa :) Jag vet billigare i storlek x-full som jag hittat till min häst :)



Gott nytt år!

2009-12-30 @ 12:32:20
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0