I skara

är jag nu, har börjat en ny kurs i skolan nämligen pedagogik och ledarskap, väldigt intressant hittills. Imorgon ska jag lägga upp både mitt senaste köp och även bilder från hoppningen i helgen:)
Funderar på vad jag ska köpa in för att sälja. Dessa saker är en del av det jag sålt under 2008, allting har varit så populärt verkligen jättekul.
Lamicell Belgian federation schabrak:




Även dressyr:


Lamicell Federation täcke:


Lamicell schabrak i massa olika färger


Lamicell luvor i olika färger, över 150 stycken har jag sålt


Tack alla underbara kunder och välkommen tillbaks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du fortfarande lamicellschabrak kvar att sälja?

2009-02-18 @ 20:37:59
Postat av: caroline

nej tyvärr allt är slut..

2009-02-18 @ 21:22:33
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0