Snart är det dags

Det är snart bara 1½ månad kvar till Göteborg horse show årets höjdpunkt! Jag har varit där sedan 1991. Jag har inte bestämt så mycket vad jag ska köpa ännu men av utställarna att döma så kommer utbudet vara betydligt bättre i år. Fler utländska utställare är det också. Förr var det alltid mycket bättre mässpriser och man kunde även pruta för skojs skull, om man gör det nu så bara kollar dom på en konstigt och säger nej tycker det är löjligt, jag menar det handlar om småpengar.. haha då går jag bara därifrån, jag lovar om jag hade en affär och ställde ut på mässan hade jag lätt accepterat om någon ville pruta 20 kr.  Så håll ögonen öppna när jag öppnar min affär;)
Tänkte bjuda på lite bilder som jag tog på Falsterbo i somras, längtar tillbaks det var så härligt.fint väder och jättebra shopping







Kommentarer
Postat av: Anonym

falsterbo är ju årets bästa!

mvh

Ridsportsbloggen

2009-01-12 @ 17:32:24
URL: http://ridsports.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0