Michael Jackson

Önskar att jag aldrig hade behövt skriva det här inlägget.....Min största idol Michael Jackson är död. Jag är chockad. Han har betytt så mycket i mitt liv. Jag kände igen mig i honom, kanske för att han var annorlunda och blyg och älskade djur. Han var älskad och hatad, han var stark. Franförallt så gick han sin egen väg, musiken, hans stil. Han var som ingen annan. Alla visste vem han var. Min dröm gick i uppfyllelse när jag i början av året köpte biljetter till hans konsert i London, jag kommer aldrig få se honom nu. Jag kan inte i ord beskriva det jag känner. Detta är en sorgens dag, jag lider med hans familj och framförallt barnen. Vår tids största legend har gått bort, världen står stilla idag. Vi kommer aldrig få se en sådan talang mer, ingen kommer någonsin att slå Thrillers försäljningsrekord.
Michael, dina fans var dina vänner, du var min vän och kommer alltid att vara.
Vila i frid.




Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är så fruktansvärt. :(

2009-06-26 @ 08:48:13
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0