Ute?

Tyvärr har jag inte kunnat uppdatera bloggen så mycket nu tråkigt jag vet, ska försöka bättra mig, men jag har inte haft någon som kunnat ta bilder och sådär, bilder är ju halva bloggen tycker jag:)
Hursomhelst så har jag sålt en del utrustning i veckan. Har ju velat en del om jag skulle sälja mina Eskadron Flexisoft senskydd eller inte. Men nu är dom hursomhelst sålda. Jag tycker dom börjar kännas rätt ute, dessutom så börjar jag tröttna på Eskadron skydd överhuvudtaget har flera andra olika modeller också. Vad tycker ni själva tycker ni att Eskadron Flexisoft har passerat bäst före datumet? Det tycker jag.
Man kan ju undra hur länge Veredus Carbon gel kommer vara populära... tror det håller i sig ett tag. Något mer som hållt i sig länge tycker jag är "bling bling" trenden, trodde faktiskt den skulle vara rätt kortlivad men på tävling syns det fortfarande mycket OS swarovski pannband.

Ute?


Kommentarer
Postat av: RJ

Jeg syns det er ligemeget hva for noen man har og bruker. Min sjef rir Grand Prix sprang og bruker kun helt alminnelige grå Eskadron.



Selv har jeg brune Veredus Carbon Gel og er veldig fornøyd med disse :)

2009-06-21 @ 15:03:20
URL: http://feita.blogg.no
Postat av: sofi

Jag har Eskadron Flexisoft och jag tycker de är super. Bra benskydd till hyfsat bra pris. Om de är ute eller inte vet jag inte =) Så länge utrustningen fungerar så... =)

2009-06-21 @ 17:02:48
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen
Postat av: ella

Spela roll om de är ute eller ej.så länge de håller och har sin funktion...

Däremot kanske man inte skulle köpa ett par nya "orginal" eskadron. Bling Bling trenden för övrigt måste väl snart vara ute. hemska hemska trend...

2009-06-21 @ 23:30:34
Postat av: Caroline

Dom är nog inne än, för dom finns ju fortfarande på hästaffären.

Själv tycker jag att dom är snygga. =)

2009-06-22 @ 08:56:39
URL: http://kringelmaden.blogg.se/
Postat av: Anna

Flexisoft-skydden känns aldrig som de varit inne och kan därför aldrig bli ute. Känns klassiska.



Det där blingandet hoppas jag däremot vi slipper så snart som möjligt.

2009-06-22 @ 23:43:34
Postat av: Hanna

Jag gillar Eskadron fortfarande, även om dem kanske inte är de största "it-skydden" just nu. :) Men rider man många hästar varje dag, och de har samma skydd så är dem super. Bara att slänga in i maskinen sen, sitter bra osv.



Så jag fortsätter gilla dem även om dem inte är de skydd alla ponnykids drömmer om. =)



Fina hästar du har!

2009-06-23 @ 13:00:10
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com/
Postat av: Bella

Ute eller ej så tycker jag dessa skydd är helt outstanding i kvalitet och passform. Hållbarheten är dessutom super. Gillar inte alls veredus skydden (den gamla modellen funkar fint), men de nya skaver som tusan av de tunna elastiska remmarna. Inget jag vill använda på min häst iaf!

2009-06-23 @ 17:35:39
Postat av: sarah

hehe ärligt talat får jag också en känsla av att dom är "ute" :P M,en så länge de uppfyller sin funktion så:P

2009-06-26 @ 22:41:53
URL: http://sarahgustafsson.blogg.se/
Postat av: Angelina

tycker inte att allt måste vara "inne" för att användas. Eskadron är ju klassiska skydd som alltid funkar tycker jag! =)

2009-07-04 @ 19:08:10
URL: http://metrobloggen.se/angelinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0