Idag fyller jag år!

Idag fyller jag hela 23 år! Ska åka hem och fira med släkten. För en gångs skull är det fint väder på min födelsedag, förra året var det snöstorm, det är nästan jämt snö 18 mars, men inte idag:)
Känns inte så konstigt att vara 23 jämfört med 22, har redan förberett mig tankemässigt haha. Åren går fort den saken är säker, känns som det var nyligen jag gick ut gymnasiet. Jag ser ljust på framtiden och allt vad som kan tänkas komma. Jag kanske uppdaterar bloggen mer ikväll men sålänge så får det bli den här listan som florerar runt på alla bloggar=)

1. Hur gammal är du om fem år? exakt 28 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min pojkvän
3. Hur lång är du? 157,8 väldigt viktigt med sista mm=)
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The reader
5. Vem ringde du senast? Min mamma
6. Vem ringde dig senast? Min syster
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
9. När såg du senast din mamma?  8 dagar sedan
10. Vilken ögonfärg har du? Blå
11. När vaknade du i dag? 06.15
12. Vilken är din favoritjulsång? Last christmas med Wham
13. Vilken är din favoritplats?  Där jag mår bra
14. Vilken plats föredrar du minst? Där jag är ensam
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, någonstans i ett hus:)
16. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken och att stallet skulle börja brinna
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Vet ej
18. Hur stor är din säng? 120 gillar inte större sängar
19. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
20. Sover du med eller utan kläder på dig? Nattlinne
21. Hur många kuddar har du i sängen Två
25. Är du social? Ja när jag känner för det.
26. Vilken är din favoritglass? Sandwich
27. Vilken är din favoritefterrätt? chokladpudding
28. Tycker du om kinamat? Ja
29. Tycker du om kaffe? Nej
30. Vad dricker du till frukost? Juice helst.
31. Sover du på någon särskild sida?Nej
32. Kan du spela poker? Ja lite.
34. Är du en beroende människa? Lite, eller vad menas med det?Alla är väl beroende av något
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
36. Vill du ha barn? Ja självklart
39. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
40. Vad spenderar du helst pengar på? Hästen
41. Äger du dyrbara smycken?Inte 1 miljon, beror på vad som är dyrbart...
44. Vem är den roligaste människan du känner?Flera
45. Sover du med gosedjur? Nej
46. Vad har du för ringsignal? Chris Brown och Keri Hilson med  Superhuman
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
48. Hund eller katt?Hund helst.
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Kan du byta olja på bilen? Nej men på traktorn.
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? Gud ser kvinnors tårar tror jag den hette
53. Den bästa bok du läst? Trädens tystnad, Moonwalker och Ted Gärdestads biografi
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
55. Dansar du i bilen? Nej
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vet ej
58. När var du i kyrkan senast? Min farbrors begravning:(

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja , det är unghästen efter Santa Cruz . Han är 4 år i år :) Njaaae , vi debuterar nog på hemmaplan den 6:e juni . Jag bor i Gislaved/Smålandsstenar :) Så har ganska nära till Tranemo .

2009-03-18 @ 15:54:46
URL: http://emakvist.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Grattis! :D

2009-03-18 @ 21:56:06
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

9

2009-03-20 @ 05:29:35
Postat av: malin

japps, ska sälja termie. Du får gärna sprida det vidare, har förstått att du har en hel del kontakter;) Dessutom får du gärna hojta till om du vet nån bra 4-åring till salu (måste vara ett sto)

2009-03-20 @ 22:02:32
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0