Härlig dag

Idag har jag jobbat halva dagen sedan hemma så red jag ut en sväng, red över en minimini bäck som är max 10 cm bred bara det att min häst hoppar flera meter långt över denna varje gång, varje gång tänker ja att nej denna gången kommer hon inte göra det så jag är aldrig beredd haha, hon hoppa så långt så hon hoppade in i min systers häst framför:S jaja det gick bra iaf.
Imorgon förmiddag ska jag åka iväg till Kungälv och köpa hinder från Safety System får se vad dom har:)
Vad gör ni denna röda dag? Själv ska jag bara sitta hemma och ta det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hög är din häst? Hon ser verkligen jättestor ut, men fin!

2009-05-22 @ 00:08:28
Postat av: R

Ett tips: stallmix.se - Man kan göra markgrindar, grindar, hinderstöd etc med sina egna foton. Hur snyggt som helst!

2009-05-22 @ 12:30:58
Postat av: caroline

Tack:)

Många som tror hon är 180 när dom ser bilder men så är inte fallet, har inte mätt henne men hon är nog runt 173 dock är hon ju väldigt rejäl,högrest lång i kroppen(har storlek 165 i täcken), stort huvud och sådär, sen är ju jag liten också jag är runt 158=)

2009-05-24 @ 13:36:14
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0