En ehh fråga?

Rolig fråga från en läsare:
vad du köper mycket!
beroende?? wanabe PLAST!

Svar:
Jag har inget beroende på något sätt av att shoppa tycker tvärtom att jag är rätt ekonomisk. Min blogg handlar just om utrustning till häst och ryttare inte så mycket om något annat, då är det väl klart att jag ofta skriver om vissa saker jag köper, just för att jag är intresserad av utrustning, du har väl inte missat att jag planerar att starta en egen ridsportaffär?
Sedan så prioriterar alla människor olika, väldigt många reser världen över vilket jag aldrig gjort för jag har prioriterat mina hästar och jag köper hellre saker till dom än åker ut och reser. Ingen klagar på hur mycket det kostar någon att resa en månad till Thailand men att köpa en sadel det är en riktig lyx? Vakna upp livet är inte svart eller vitt. Tack för din fråga:)

Kommentarer
Postat av: Louise

A-v-u-n-d-s-j-u-k. :p

2009-11-12 @ 19:01:16
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: M

Tycket det är jätte bra att du köper mycket saker. För då kan jag + andra läsa om det :D Din blogg är suåer bra!

2009-11-12 @ 20:51:07
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Frågestund i min blogg - Fråga allt om Michael Jackson!

2009-11-13 @ 07:33:29
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag har inte kollat vilket förbund han är reggad i, men just den fölungen får väl inte gröna iaf, pga mamman? Om vi tänker på samma...

Ja, jag har ju också en unghingst! =) Han går på lösdrift med andra hulliganer sedan i februari, men jag hade hellre haft honom hemma med en/ett par kompisar...

2009-11-13 @ 16:52:22
URL: http://equilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0