inget Sthlm

Ingen Sthlm horse show för min del iår, det gick inte att lösa rent praktiskt. Men på ett sätt är det rätt skönt att slippa åka 50 mil dit. Förra året sa jag och min syster att vi inte skulle åka dit mer för att det var så dålig shopping, det är så få utställare.  Så istället tänker vi åka till Charlies i Jönköping, det är ju en bit att åka men det är en bra affär och jag har inte varit där. Så ni som varit i deras stora affär är det något som dom har mycket av? Något dom är extra bra på? Är det någon rea just nu eller annat kul?
Pannbandet är köpt på Charlies i Falsterbo:

Kommentarer
Postat av: fanny

Vart bor du någon stans :)? riktigt snyggt panband, va äre för märke :)?

2009-11-18 @ 14:32:46
URL: http://tmntsk.blogg.se/
Postat av: Roxie

De är väldigt trevliga där! De har mest kläder/saker till ryttaren - de flesta märken faktiskt. Schabrak och täcken har de ganska mycket av också, men tycker de kunde vara lite bättre - ha fler modeller och färger på schabraken. Har dock alltid hittat mycket när jag varit där :o)

2009-11-18 @ 15:08:54
Postat av: bella

Älskar charlies, deras sortiment är super...på allt. Men tycker främst de har massa kläder och träns. Även deras schabrakutbud är super med bla skitsnygga från Esperado=)

2009-11-18 @ 21:21:54
Postat av: Elin Fornbrandt

Nej, jag var också besviken på de få utställarna förra åtet.. Satsar på Göteborg horse show istället :)

2009-11-18 @ 21:33:18
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Charlies is the shit:) super trevliga och har väldigt bra sortiment på det mesta. rekoenderar charlies läntöcken, otroligt prisvärda.

2009-11-18 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0