Lite blev det

iaf jag köpte på Charlies. Ett Nathe bett, Eskadron lindor och världens bästa hagskydd Pessoas ventilationsskydd, har ett par sedan innan. Bilden blev lite mörk av någon anledning:


Annars måste jag säga att jag tycker Charlies är en toppenaffär. Inga bittra självupptagna dårar som personal utan glada, positiva och väldigt hjälpsamma, det är viktigt:)
Affären var verkligen stor. Mycket fina kläder bl a från Gersemi och Animo. Sadlar til tusen var det också. Mycket hjälmar alltifrån blingade GPA hjälmar till Charles Owen. Sedan hade dom mycket bling pannband och även Otto Schumachers superfina armband. Dom hade mycket grimmor och täcken, dock inte Horsewares nya färger det blev jag lite besviken på. Det fanns även en del fynd, tex Prestige teknikskydd för 500 kr, Dyon fårskinnsskydd för 500 kr, rea på lite blingpannband och schabrak.
Dock tyckte jag inte att dom hade så jätteroliga träns var inte så mycket olika märken Dyon, Glengordon sen tyckte jag inte det var så mycket mer, det fanns mest billiga träns.
Det är verkligen en affär som man inte kan gå tomhänt ut ur och det är ju bra:)

Kommentarer
Postat av: ebba

gud vad härligt! väntar bara på att lönen ska hoppa in på kontot nu sen ghs o shoppaa! :D

2009-11-22 @ 18:58:52
URL: http://brejkme.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad kul! Jag har faktiskt aldrig varit hos dem, men är sugen på att åka! De är ju bland de bästa på alla mässor tycker jag.

2009-11-22 @ 20:24:27
URL: http://reitsport.blogg.se/
Postat av: rebeccakecia

Snälla kan inte du skriva lite om olika bett & träns, vad som är bra & dåligt osv. Vill veta lite, har tänkt att köpa ett nytt träns :))



Mvh Rebecca.

2009-11-22 @ 21:26:33
Postat av: alice

vart ligger charlies? har vartt i vetlanda men det är ju bara en filial. Antar att du inte var där då de e ganska litet :P

fast håller med dej det är en riktigt bra affär med många saker som man känner att man inte kan klara sej utan haaha

2009-11-23 @ 22:02:34
Postat av: Anna

Åh, där är dom! Du som verkar ha lite koll, vet du nån webbshop där dom där Pessoaskydden är billiga? En butik här i närheten säljer ut dom men det finns bara ett par kvar och jag vet inte om jag hinner få mina pengar innan dom försvinner. :P

2010-03-27 @ 15:00:28
URL: http://annaochtindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0