Besöksrekord

Igår hade jag besöksrekord på bloggen, kul:)
Ska dessutom låta min blogg få genomgå en makeover iveckan ska fixa en snygg header och lite annat, tur att man har en snäll pojkvän som har photoshop och vill hjälpa till:)
Idag var id kontrollanten ute och chippade Celebrity, han var duktig känns bara så elakt dom gillar det ju inte precis. Hon tyckte han var rejäl men det är han ju också. Ska mäta honom till helgen då är han 5 månader.
Gillar verkligen dom  här bilderna på Michael Jackson och hästarna, känns fridfulla:



Förresten någon mer som ska se hans film This is it? Jag ska se den på torsdag, kommer bli sorgligt men jag bara måste han har varit min idol i 17 år nu.

Kommentarer
Postat av: Josefine - hästblogg

Hoppas på en fin design :)

2009-10-26 @ 17:43:21
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska såklart oxå se den! Michael kommer alltid vara kungen! :) Fin blogg! MVH Malin

2009-10-27 @ 18:28:22
URL: http://mindcooler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0