En dag i stan

Idag har det verkligen varit ett riktigt höstväder så jag passade på att åka in till stan. Köpte bara kläder till mig själv, finns ju tyvärr inga bra hästaffärer i Göteborg och det finns INGEN i centrum, det är helt sjukt jag stör mig jämt på det. Min dröm är defintivt att ha en egen ridsportaffär i centrala Göteborg, inte på Backaplan eller Sisjön eller något annat tråkigt nej i Nordstan ska det vara.
Har hursomhelst beställt Dyon chapsen nu, köper dom från Belgien kommer om ca 2 veckor, seg väntan men men fick dom till ett bättre pris än i Sverige så jag ska inte klaga.
Annars går jag mest och väntar på att dom ska ringa från Myone och säga att sadeln har kommit blir snart galen av väntan, har väntat i snart 2 månader.
Hoppas ni haft en trevlig och inte alltför tråkig söndag:)
bild från igår:

Kommentarer
Postat av: Anders

Konstigt , ja för at tinte säga dåligt att det inte finns någon hästbutik i centrala Göteborg Sveriges 2a stad. Märkligt

2009-10-26 @ 01:19:18
URL: http://oceans.blogg.se/
Postat av: L

Jag har en brasilia. Annars var jag inne på att köpa en oxer, de är riktigt fina de med...

Postat av: EmelieHoppman

hejdu:)

Läste att du hade beställt dyón chapsen billigare. Finns det någon hemsida du skulle vilja dela med dig av? :) Jag funderar nämligen på att köpa ett par dyón chaps men finns det billigare någon annanstans än i Sverige så vore det ju kalas! :)

2009-11-06 @ 14:27:16
URL: http://meliehoppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0