Frågor

Har fått lite frågor som jag tänkte besvara
Du som verkar ha koll på det mesta.. Vart i sverige hittar man det billigaste dy'on tränset? (: Spelar ingen roll vilken typ, är sugen på ett dy'on träns pga. kvalitéen men behöver ju inte ha det dyraste isf :p
Tack så mkt!


Svar: Dyon är inte billigt i Sverige och det finns ingen affär som jag tycker har bra priser, däremot finns det några franska/belgiska webshopar som har bättre priser men nu frågade du just om svenska;)

Sedan är det flera som frågat hur många av varje träns jag beställt hem och svaret på det är 2 av Dyontränset med kombinerad nosgrimma och 4 av Dyontränset med ofodrad nosgrimma.

Var kan man hitta GPA speed air, vanlig eller toneintone billigast? Och Kingsland regnjacka, tror den var i deras vårkollektion förra året, fanns i genomskinligt och blått, anorak och med dragkedja, jag vill helst ha med dragkedja!
Tack för en superbra blogg! Läser den dagligen =)

Svar: tack så mycket:)... www.calevo.com har GPA speed air från 299 euro och Tone on tone för ca 350 euro. Anoraken har jag inte haft tid att kolla upp faktiskt är många som frågar om all möjlig utrustning


vart kan man hitta COjw hjälm för ett bra pris? tacksam för svar!

Svar: här finns den för 160 pund: www.e-tack.co.uk  här finns den för 137 pund: www.horsingaroundsaddlery.co.uk


Vad har du för transport/lastbil?

Svar: Vi har en svart Boj Classic extra hög och bred. Köpte den feb-09 men nu ska vi byta in den mot en B-kortslastbil:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag sålde nyligen en sån helt ny Kingslandjacka på Tradera. Bra ställe att hålla utkik på!

2010-04-23 @ 16:57:39
Postat av: Anonym

Men hur mkt blir det i Svenska kr på Co hjälmen alltså med frakt och så? Blir det inte typ lika dyrt? :P

2010-04-23 @ 17:17:04
Postat av: caroline

du får maila och fråga om frakten men den ligger väl max på 300 kr och då blir det totalt 1 800 kr.

2010-04-23 @ 17:24:52
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej! Jag rider och utbildar för närvarande min unghäst som jag planerar att tävla (förhoppningsvis de lite högre klasserna). Min fråga till dig är: Hur planerande är du i din ridning? Har du mål för året, månaden, veckan osv? Lägger du upp en veckoplanering? Hur tänker du när du planerar den isf? Berätta lite, helt enkelt. Tack för en bra blogg, Mvh

2010-04-24 @ 12:18:37
URL: http://beautisoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

billiga dyon träns från andra länder då=)?

2010-04-24 @ 19:57:16
Postat av: caroline

Holland, Belgien och Frankrike har lägre rekommenderade försäljningspriser på Dyon än vad Sverige har därför blir det billigare där kolla på tex www.zz-online.nl och www.sellerie2helpes.com men detta är den allra bästa sidan: www.equi-services.fr



2010-04-24 @ 20:12:59
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0