Frågor

Har fått en del frågor, det händer att jag missar frågor men då får ni bara fråga igen isåfall:)

Hallåhallå!
Jag skulle vilja ha hjälp med att köpa en bra brösta/förbygel med martingal. En med bra passform, min förra var det jätte dålig passform på, satt alldeles för långt ner och var bara konstig... Har du nått tips på någon bra? (som helst inte kostar över 1000 kr...) :D


Svar: Försök hitta en CWD begagnad annars har Passier en som heter Corvus som ligger på ca 129 euro. Annars har Schockemöhle en som heter Badminton kostar ca 119 euro. Jag föredrar de modeller som har lågt fäste därför rekommenderar jag dessa:)

Hej! jag undrar om du vet vad frakten kostar hos Schockeoehle.net för jag hittar ingen info till utlandet och de svarar inte på mitt mail. Du vetkar ju veta lite om att beställa från andra länder ;)

Svar: Jag har för mig att om du lägger i alla varor i korgen och går till kassan så kommer det att synas där vad frakten blir för det beror på hur mycket du köper så prova det alltså precis innan du bekräftar köpet så ska det stå en totalsumma

kan inte du ta in dyón tränset med remont grimma och sälja :)
Svar: Visst kan jag det men då krävs en förskottbetalning innan jag lägger ordern så jag inte blir ståendes med det tränset sedan. Det skulle isåfall troligtvis kosta runt 1 900-2 000 kr.

var kan man köpa LN schabraken? Skitsnygga!
Svar: De finns på ett flertal webshopar tex här www.rodeodrive-equitation.fr och www.netsellerie.fr

Kommentarer
Postat av: Louise - Från flygplan till hästrygg ToR

Nu fick jag se dem! Fast jag är inte riktigt ett fan av dem måste jag medge ! Haha ! Tack för bilden :)

2010-04-29 @ 20:15:41
URL: http://formone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0