Ska strax iväg

till Fjärås och få mina naglar fixade och sedan till Kungsbacka och kolla om Svensk ridsport har fått in några JW ridbyxor de ringde mig för ca 2 veckor sedan att det hade kommit in nya men har inte haft möjlighet att åka dit förrens nu så det lär väl inte finnas några kvar den här gången heller...smart av mig...aja kan alltid hoppas:)
Oriandas ben verkar vara bra hon markerar inte när jag ledde henne på en minivolt i förrgår som hon gjorde innan boxvilan men hon får gå i en mindre hage några dagar till, på fredag ska jag skritta henne en stund.



Kommentarer
Postat av: Amanda

oj vilka höga bakskydd du har, jag visste knappt att de kunde vara så höga:P

2010-04-28 @ 13:29:10
URL: http://amandaspetterssons.blogg.se/
Postat av: Ulle

Du som har erfarenhet av dyons produkter,brukar de hålla färgen dåligt? Jag har ett dyon wc träns,svart,som jag haft sen jul och jag tycker att det börjar tappa färgen lite.. =( Smörjar in det ca 3-4 ggr/v..

2010-04-28 @ 21:39:17
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Ulle

Sv: Tack för ditt svar! Då är det inte så konstigt att jag tycker det tappar färg då...

2010-04-29 @ 08:00:51
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hallåhallå!

Jag skulle vilja ha hjälp med att köpa en bra brösta/förbygel med martingal. En med bra passform, min förra var det jätte dålig passform på, satt alldeles för långt ner och var bara konstig... Har du nått tips på någon bra? (som helst inte kostar över 1000 kr...) :D

2010-04-29 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0