Frågor

vet du var man kan köpa J van D schabrak? :)
Svar: ja toprider.se joshuajonesuk.com och www.selleriasem.it


vet du var man kan köpa svarta lädertyglar med små karbinhakar istället för vanliga spännen? (som man fäster i bettringen alltså). letat som en galning!
Svar: här tex www.thehorse.nu

Hoppas du får upp webshoppen snart. Ska verkligen bli spännande! Vore kul med Scapa schabrak i lite coola och unika färger! Vilka märken kommer du ha i shoppen? :)
Svar: Hoppas jag med:) Märken som tex Dyon, Lamicell, Scapa, Equistro, Ariat, Sprenger, Pessoa, Tdet, Horseware, Euro-star, Cavallo, Kingsland och några fler.

Jag har varit på jakt efter två olika schabrak väldigt länge nu, men det går inget vidare så jag tänkte höra om du kanske har nån aning om var dom kan finnas? Det jag söker är ett blå rutigt pessoa schabrak och även ett ljusblått/marin hv polo schabrak, ett sådan som är ljusblått och med ett marint hörn typ, är lite dålig på att förklara haha.
Svar: Pessoa schabraket finns här www.hosenfeld-reitsport.de HV polo har flera schabrak som är väldigt lika varandra men om det är det jag tror du menar så finns det här cheval-et-renes.com och här www.xanthos.be

Hej!
Vart kan man köpa Kingslands vinterjacka billigast? Den röda :)
Svar: Du får precisera vilken jacka du menar...

Är inte Eskadronskydden ganska normala i storlekarna? Jag har ett halvblod med grova ben och de enda skydden han kan ha är Veredus L tack vare sin generösa storlek. Har länge velat köpa Eskadron men är rädd för att de ska klämma och vara för små som alla andra skydd.
Svar: Eskadron skydden är mer reglerbara än Veredus skydden därför passar dom nästan alla hästar. Orianda kan ha alla Eskadron skydd som jag provat men Veredus strl L är för små. Köp ett par i din närmsta ridsportbutik så kan du bara lämna tillbaks dom om de inte skulle passa:)

hej! JÄTTEBRA BLOGG !!
var kan man hitta billiga CWDbröstor till ponny?
Svar: Tack så mycket:) här www.toutpourlecheval-shop.org

vet du omman får ha equipes träns med gummi nosrem på ponny?
Svar: Det tränset är ju väldigt nytt men jag tror det är ok men fråga för säkerhetsskull.

Kommentarer
Postat av: Alma

Förlåt! Du som är snäll och svarar, ska inte "fumla" så!

Menar denna: http://shop.textalk.se/shop/2206/img41/h9541/139541-rescaledpic-150x166.jpg

Tack på förhand.

2010-08-20 @ 12:54:32
Postat av: Lina

Resårnosgrimman får inte användas på ponny, enligt TR ska nosgrimman vara slät och av läder =)

Ja, hemma ka man ju ha den såklart..

2010-08-20 @ 14:11:50
URL: http://equilina.se
Postat av: Amanda

Svar ang schabrak rosa! Hur mycket ville du ha för det.? Kan du länka inlägget till mig? hittar det inte bland dina inlägg. Vill ta mig en titt igen :) Mvh Amanda

2010-08-20 @ 14:26:12
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Lindahl

Som någon tidigare nämnt så måste nosgrimman vara av läder och slät ;). Så den får man inte använda på ponny :)

2010-08-20 @ 17:17:12
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: my- unghästbloggen

hejhej vet du om "looptyglarna" som dyon o hg hade för ngr år sen fortfarande finns nånstans? mina börjar blilite slitna :P

2010-08-21 @ 18:50:47
URL: http://hullygully.blogg.se/
Postat av: Sandra (ponnybruden @ bdb)

Hej! Tänkte fråga dig om Schokemöhle-schabrak. Vet du vad den färgen heter där färgen är typ brungrå och passpoalen är orange? Vet du även vart man kan beställa det någonstans (Svensk sida)?



HEMSKT tacksam för svar! :)

2010-08-22 @ 00:21:48
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0