Lista


Du heter: Caroline
Smeknamn: Carro...originellt va?;)
Låt som när du är ledsen sörjer till: Michael Jackson Someone in the dark eller Gone too soon
Beroende av: Godis
Vad tror folk om dig? Folk som inte känner mig tycker nog jag är lite udda med mina high heels, blonda hår och smink;)
Stämmer det? Vissa hatar att vara annorlunda jag ser det som en fördel, men det är också ett ganska högt pris att  betala men det är det värt, det är deras förlust om de inte vill lära känna mig bara pågrund av min stil.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och att jag är klok.

Hur imponerar man på dig? Ha talang och tro på sig själv. Människor som har ett stort hjärta och är sig själva kommer långt
Brukar du skratta för dig själv? ja det har väl hänt.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ah puss

Hur svarar du i mobilen? A hallå eller a det är Caroline

Vem ringde du senast? Min pojkvän

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att det var tråkigt att jag inte kunde följa med.
Antal timmar sömn inatt: 8

Brukar du komma i tid: Oftast men lite tidsoptimist är jag allt;)
Hur känner du dig nu: trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller rosa

Vad tycker du om fötter: Don´t like

Vad saknar du: De som inte lever längre

Favorit dryck på morgonen: Juice eller te
När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött dock aldrig innan 23

Är du blyg? Ja lite
Sysslar du med någon idrott: Hästhoppning.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte på det sättet en viss attraktion men inte att man kan känna att den vill  jag gifta mig med

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Försöka  reda ut om vi verkligen är så olika som vissa hävdar

Är du nöjd med ditt liv: Ja men inte 100 % men det kommer

Är du bortskämd: Lite är jag nog allt men jag tar inget för givet
Vad gör du i morgon: Pluggar och sköter hästarna

Vad är det värsta du vet? Otrohet och falska människor

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Min häst
En speciell dag du minns: Minns mest hemska saker

Du samlar på: skor

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min pojkvän
När grät du senast: Vet inte
Vill du gifta dig: Ja absolut
Vill du ha barn: Ja flera:)

Är du musikalisk? Nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej:(

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej.


Kommentarer
Postat av: Louise

sv;

- tack før din kommentar !



Han ær orolig i munnen och har alltid varit det, vi har svårt att hitta ett betsel som passar. Ju friare han ær ju bættre går han. Nu går han på vanligt trænsbett och ingen nosrem.

Tempot ær precis som du sæger tidvis lite høgt, och det ær næstan bara posetivt då jag hade det motsatta problemet innan.

Det dær med att jag vill hjælpa honom før mycket satte du verkligen pricken øver i:t på. Det har alltid varit så att jag vill ge honom ett bra læge till 100 procent, jag måste slæppa den tanken och bara rida avslappnat till hindret.

2010-08-19 @ 07:30:26
URL: http://formone.blogg.se/
Postat av: SweGizmo

Du har en bra blogg.. :)

2010-08-19 @ 23:14:55
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0