Fråga

Fick en fråga från en läsare
Elin om Julklappar:
Hej, din blogg är grym!
Tänkte bara kolla om du vet något om EQuest schabrak eller täcken? Typ med kvalité, storlekar och så? Har kollat en hel del på ett med diamant krona på men även ett med pärlor, dock är det lite dyrt så vet du om man kan skaffa det billigare någon annanstans?
Tack på förhand / Elin!

Svar: Först och främst, tack så jättemycket:) Jag har inte så mycket från Equest, jag har några schabrak och de har hållt bra, dock inte de med strass utan det är enklare bomullsschabrak. Mitt tips är att kolla på ebay.de de brukar vara bättre priser på Equests grejer där.
Vad säger ni andra läsare om Equests kvalité?


Kommentarer
Postat av: Elin!

hej! jag har en lite fråga! vad har du gjort eftersom att du är skadad?

tkr synd om dej iaf, ja bröt benet 2007 & fick inte rida på 6 månader -.- / Elin Andersson

2010-12-19 @ 17:12:45
URL: http://nellasella.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha, vad synd.. Men om du skulle göra en ny intressekoll så är jag intresserad haha.

2010-12-19 @ 18:04:57
URL: http://inridsport.blogg.se/
Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Sv:

Det måste bli sånt tryck på lanerna och på tungan, kan ju inte vara så bekvämt för hästen.. Hur som, sjukt imponerade att hon hoppar 160 felfritt så där :) Angående stigbyglarna, tur att man får byta om de gnisslar! Nu är nämligen ett par på väg hem till mig, spännande :)

2010-12-19 @ 18:17:12
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Alva

Hej igen och många tack för svaret på min fråga :) Jag menade tränset från Eric le tixerant som du la ut, är nämligen ett fan av sadelgjorden som funkade toppenbra på min förra ponny som hade en form av sadeltvång. Tränset med samma teknologi runt öronen såg superspännande ut och därför undrar jag alltså var man kan få tag i det :)

Tack igen!

2010-12-19 @ 18:45:22
URL: http://fellino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0