Frågor

sandra om REA:
Hej! Jag undrar ifall du vet någon sida (helst svensk) som säljer dyonpannband + nackstycke för en inte allt för dyr summa. Du kanske tillockmed säljer?? :)
Svar: Jag kan ta hem det åt dig men då måste jag veta vilket pannband du menar?Böckmann center har annars deras nackstycke också

Petra Rosqvist  om Starzup:
Jättesnygga! Finns dom i svart och har du möjlighet att ta hem dom?
Maria om Snygg?:
Svar: Ja de finns i svart men tyvärr säljer jag inte dom. Dock tipsade en läsare mig om att de även finns på sporttrend.se


Helena  om Snygg?:
Vart köper man den? :) Har en liknande i vinrött, supersnygg! :)
Svar: Finns på flera ställen men jag hittade den på www.horse-discount.com

Elin  ([email protected]) om Snygg?:
Tycker den är skitläcker har gått och klämt på den länge :D Vet dock inte om det inte blir något köp för köpte nyss en kingslandväst så :)
Tänkte bara uppmundra dig och säga att din blogg är kanon! Jag kollar varje dag flera gånger om dagagen :D Ska du på mässan i gbg? Isf va brukar du kolla på när du är där? :)
Svar: Tack så jättemycket:) Jag ska dit, årets höjdpunkt måste jag säga. Menar du vilka utställare eller tävlingar? Hursomhelst så tycker jag att det var fler bra utställare detta året. De utställare som jag först går till är Toprider, Christina sport, Joshuajones, Equipe, Innrider och Charlies mfl. När det gäller tävlingarna så går jag alltid på söndagen för att se världscuphoppningen och så brukar jag gå 1-2 andra dagar också när det är mycket hoppning. Detta året blir det torsdag, lördag och söndag.
Bild jag tog på mässan detta året



Alexandra om J.vanD.:
Hejhej, har för mig att du skulle öppna en web-butik? Stämmer det ?
Svar: Ja det stämmer men det går segt. I januari är det tänkt.

Malin om Första dagen utan kryckor:
Jag har precis börjar följa din blogg och undrar vad som har hänt med dig? Låter som en ridolycka?
Svar: Ja det stämmer gick omkull med hästen och fick henne över mig så jag fick en bäckenfraktur. Har skrivit om det här och här

Sofia om Den här vill jag ha:
Hade inte Gucci gjort en sadel till henne också? Fick för mig de gjorde mer än bara luva och schabrak (till hästen dårå) :/
Svar: Gucci har designat en sadel men inte till henne vad jag vet?Har bara sett henne rida i BD sadeln.


Anonym om Den här vill jag ha:
Vet du vart man kan köpa det schabraket och huvan? Sjukt snyggt! :)
Svar: Visst är det snyggt? Gucci har spescialdesignat det till just henne.

hej om Luvor och storlekar:
Hej!
Finns det luvor anpassade till The Diffrence tränset
Svar: Nej det finns det inte, synd att Dyon inte har matchande luvor till deras schabrak, eller hur?;)

Alma om Frågor del 2:
Vad jag lät deppig haha :) Förstår att du inte kan ta in så alla blir, nöjda det var bara ett konstanderande :) Är scapa grimmor små, stora eller normala i storleken? Funderar på om den med upponer text kan passa (han har cob men kan ibland ha ponny)..
Svar: Jag tycker de är rätt normala i storleken. Jag har lagt ut grimman på tradera om du är intresserad;)

Anonym om Frågor del 2:
hur hög är Orianda?
Svar: Runt 172 kanske

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad dröjer med shoppen? Jag hade också ett elände att få igång hippotekets och ändå lade jag ned kortbetalningen efter hand.. suck

2010-12-14 @ 09:27:06
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0