Frågor

Karin  om Julklappar:
Vet du om det finns lösa pannband att köpa till dyon tränsen?
Svar: Tyvärr inte vad jag vet, det är bara den anatomiska nosgrimman som säljs ihop med pannbandet.

Anonym om Julklappar:
Vet du om 4dobbin.com är en seriös och bra hemsida? :D
Jättetacksam för svar! :D
Svar: Det tror jag absolut att det är!

sara om Julklappar:
hej, kan du svara i ett inlägg?
tar du hem dyón-delar av träns?
hur mycket kostar nosgrimma och nackstycke i modellen du har på bilderna?
jätte intresserad att köpa :))
Svar: Ja jag kan ta hem allt från Dyon men då krävs förskottsbetalning. Nackremmens pris är ca 115 kr nosgrimman och pannbandet säljs ihop och kostar 1 350 kr

Anonym om Julklappar:
vilka härliga blåa nyanser!!
Har du några tips på sporrar av den "snällare" varianten. Jag har inte så stark skänkel och min häst har börjat bli lite lat och tar inte skänkeln så bra, skulle behöva lite hjälp och förtydligande av en sporre. Men han är väldigt kännslig för sporrar, kan fara iväg för mindre, kanske bara är det att han är ovan. Jag har prövat vanlig 15mm och kulsporre.
Svar: Nuförtiden finns det ju väldigt många olika typer av sporrar som man kan prova, själv ska jag köpa sådana som rullar, de ska tydligen vara väldigt snälla:) Finns många olika märken som har sådana men tex JIN:


Olivia om Julklappar:
Hejhej! Tack för en underbar blogg! :) Tänkte fråga dig om det går att beställa dyonträns i exfull (jag vill ha ett working collection med "vanlig" nosgrimma, inte platt), för nosgrimmorna blir för små på min häst. Alternativt om man kan beställa bara nosgrimman som du gjorde, fast i xfull? Tack på förhand :)
Svar: Tack så mycket. Nej tyvärr de görs inte i X-full


rida/ruby om Forget it...:
jag skulle väldigt gärna köpa det gamla i färgen gamel rosa, samma färg som du sålde förut, skulle du kunna fixa det? Och priset du sa där uppe, det var ju billigt
Tror du att det går att fixa, eller att du vet någonstans där jag kan få tag på ett :)
Stort tack på förhand
kram
Svar: Tyvärr verkar det vara slutsålt överallt

Kommentarer
Postat av: Ulle

Sv: Ja det är ju sååå snyggt! Jag har ju Dyon WC tränset och det har ju "silverspännen" och detta har väl "mässingspännen" tror jag.. Annars hade jag gjort så. Är faktiskt lite besviken på läderkvaliten på WC tränset.. =( Även om det är deras billigare sort så hade jag nog förväntat mig mer. Men jag smörjer och smörjer och hoppas att det blir mjukare =) Tar du hem de tränsen? Vad har du för pris? Även om inte tomten kommer med det så ska jag banne mig ha ett sånt.. =)

2010-12-19 @ 19:15:37
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Ema

Tänkte kolla med dig i fall du vet vart man kan hitta halstäcken i fleec som e snygga?:) tacksam för svar:D

2010-12-19 @ 19:53:31
Postat av: pu

ang. saras fråga om lösa dyón-delar.

Är det billigare eller dyrare att köpa ett helt träns eller lösa delar? tyckte att nackstycket verkade väldigt billigt!

2010-12-19 @ 20:22:09
URL: http://pukarlstrom.blogg.se/
Postat av: Emily

Det finns ju sporrar som bara har små "gaddar" på sidan, sånna kanske är bra med :)

2010-12-20 @ 14:30:16
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0