Frågor

jennie om Mässingshackamore:
Hej, du jag blir tokig.
Jag köpte för två år sedan från en hästbutik på nätet lösa swarowskistenar. Köpte massa och var glad. nu hittar jag vare sig stenarna somjag har massa kvar av eller butiken jag handölade från. Får inte upp betalningarna via banken heller då det är över 18 månader sedan... suck! Jag köpte rosa, ljusblå och kristall och de hade i olika storlekar och jag köpte även vaxpinnar därifrån. Det enda jag vet är att de även sålde JW hjälmarna som var färdigblingade med stora rosetten, andra varumärken har jag ingen aning om. Det var ingen av de "vanliga" internetbutikerna som jag till vardags är inne på heller....hjääälp ;)
Svar: Det är ju inte bra om du blir tokig;) kan det vara ridsportbutiken.net? Annars har även www.glitzit.se allt som behövs.

Emma om Iväg:
Hej!
Jag undrar hur man ska göra för att ens bruna träns och sadel inte ska bli mörkare när man puttsar det. Vet du om det finns nåt?:D
Din blogg är grymt bra:D
Svar: Tack så mycket:) Jag skulle säga att du ska undvika att använda olja på lädret och endast conditioner och när du rengör lädret med cleaner/sadeltvål använd inte mycket vatten. Mina lädersaker blir inte mörkare alls faktiskt:)


Maja om Iväg:
Hej!
Du vet ingen sida som säljer Kingsland lite biligare. Är ute efter Qubec västen.
Härlig blogg!!
Svar: Tack, skara hästsport har just nu rea på den. Även rea här horsesandriders.co.uk www.equestrian-flair.co.uk www.tack-uk.com annars är det lite billigare överlag i England.

Anonym om Iväg:
Hej
Vet du hur JW's AirFlow huvur är i strl? Är ponny väldigt litet?
Svar: JW överlag är väldigt små så jag tror inte den modellen är något undantag.

emelie  om Frågor:
vad tycker du spontant om Herve Godignons läderprodulter? typ träns :)?
Svar: menar du kvalité eller design? Vissa äldre modeller tycker jag har lite väl smala remmar för min smak, verkligen supersmala men deras senaste träns med lack på är jättefint. Jag har inget HG träns själv, hade ett från Horse In deras billigare kollektion som var helt ok, väldigt mjukt, många är väldigt nöjda med kvalitén.

Anonym om Intressekoll:
KAN MAN FORTFARANDE KÖPA BLINGBLING PANNBANDEN? JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR!
Svar: Jag tog aldrig in några men kan hända att jag gör det längre fram men det är svårt att hitta en leverantör med vettiga priser

Anonym om Vi kom loss:
hej. har du några tips på online butikerna som har ra jul rea nu?
Svar: Divoza.com har alltid mycket rea och även här www.sellerie-destockage.com

Matilda om Vi kom loss:
Jättefin blogg!
Vet du någon svensk hemsida där Mylerbett (level 1) säljs?
Svar: Tack! Här finns en del grand-prix.se

Nathalie W  om Skulle du...:
Vet du var man kan köpa såna gröna, rosa eller orangea scapa schabrak? (helst i den gamla kollektionen :)
Jätte tacksam för svar!
Svar: Ett pistagegrönt finns här www.allesvoorjepaard.nl

Alva om Frågor:
Hej! Tack för en grym blogg, följer den slaviskt :) vet du om man kan köpa trust tetris summer rug i sverige? Har sett de tjocka men inte just sommartäcket.
Tack!
Svar: Tack vad roligt, Schoeckemöhle har det www.schockemoehle.net de som säljer Trust bör kunna ta hem det åt dig som Charlies, Svensk ridsport etc


Kommentarer
Postat av: catago -hästbloggen för dig!

nej fy det får jag verkligen hoppas på att han inte blir!



hehe exakt, en tävling i månaden med "sponsrade priser från en släkting" känns ju inte dåligt desperat :P

2010-12-29 @ 17:47:34
URL: http://catago.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vet du vart man kan få tag på Lamicell Mirage schabraken i pistage och andra färger? Tillverkas de fortfarande? Helst Svensk sida.

2010-12-29 @ 19:03:25
URL: http://josefinebergman.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! Måste börja med att säga att din blogg är kanon bra! Många tips och alltid lika intressant :) Jag undrar om du vet nån sida där dom har Kingsland Squaw Valley jacka (brun) och Kinsland stickade mössa med tofs i vitt till bra priser? Även utländska går bra. Hoppas du vet nån bra sida!

2010-12-29 @ 19:06:10
Postat av: Agnes Hansson

hej!:D jag måste bara fråga dig var man kan hitta JW swarovski billigt, och var man kan köpa Den gamla kollektionen scapa mörkblått? :D

2010-12-29 @ 19:42:23
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: jennie

Såklart att du visste vilken butik det var <3 Som jag letade igår, googlade på alla tänkbara sökord utan framgång. Du är bäst!!!

2010-12-29 @ 21:57:55
Postat av: Caroline

Jennie: Vad bra att det var den!:)

2010-12-29 @ 22:09:39
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0