Frågor

Olivia om Ingen lyckades gissa rätt:
vad kostade den nosgrimmann och vart köpte du den ?? vill också ha en sån ;)
Svar: Jag säljer allt från Dyon. Vill du köpa en sådan nosgrimma så säljs den även med pannbandet priset är
1 350 kr

Anonym om Svar:
vet du vart man hittar dyons tränsväska med läderdetaljer?
Svar: Den tränsväskan ska egentligen medfölja när du köper ett träns från Dyon, således vet jag inte ens om de finns att köpa lösa, de finns inte med på Dyons hemsida.

Anna om Lami-cell:
Hej! Vet att någon redan har frågat om denna jackan, men det finns en Equiline jacka som är röd med vit text över hela armen denna modellen); http://sussiiis.blogg.se/images/2010/johnwhitaker_84578793.jpg
Har hört att den inte finns längre att köpa ny, så jag har även kollat på denna jackan från Kingsland: http://johannagrant.shapemeup.se/files/2010/08/kingsland.png Var finns den billigast?
Jag är öppen för att köpa utomlands ifall det är stor prisskillnad eller om dom/den bara finns utomlands.. =) Hoppas ni får igång webshoppen snart!
Svar: Tack hoppas jag med:) Equiline jackan är från en äldre kollektion så den finns inte kvar men har du tur kan du säkert hitta den någonstans i någon liten ridsportbutik. Kingsland jackan finns till ett bra pris här
www.equi-libre-sellerie.fr

Anonym om Noll inspiration:
kan du inte berätta lite om dina planer på tävlingsfronten för nästa år? :) Några speciella tävlingar du tänkt vara med på? Delmål och ett mål för året? :D
Svar: Jag får nog återkomma med det när jag börjat rida, det är en ganska lång väg tillbaks innan jag kommer känna mig såpass stark igen att jag kan tävla. Väldigt synd att Peter Markne kursen ska hållas redan vecka 3 på min hemmaklubb annars hade jag verkligen velat vara med där!


Emelie W  om Noll inspiration:
Härliga bilder! Tänkte passa på och fråga dig vad du tycker om elastiska martingalar också. Altså en martingal som inte är stum utan ger efter lite när hästen tar upp huvudet. Har du någon erfarenhet av dem?
Jag har en häst som är väldigt känslig och ganska het och som gärna går med huvudet lite högt, speciellt i hoppningen, problemet är att hon har nockat mig ibland + att hon blir lite svår att kontrollera då jag är ganska liten och lätt. Skulle kanske vara en lösning med elastisk martingal, eller vad tror du? Får man tävla med dem?
Svar: Jag har aldrig ridit med en sådan själv. Fungerar det inte att rida med vanlig martingal i läder? Det framgår inte om du provat det eller inte. Jag har inte stenkoll på vad TR säger om elastisk martingal men du får väl leta i TR och se vad det står:)

Anonym om Sommar...:
Själv är man hästlös under sommaren, så är lite tråkigt! :( Vet du var man kan beställa en Charles Owen ayr8 (ej läder) i brun/guld (strl. 62, d.v.s. ganska stor...)? Svensk Ridsport kunde nog ta hem, men det skulle ta jättelång tid.. Tack för en superblogg! :)
Svar: Det verkar konstigt om de menar att de kan ta hem den för just den hjälmen görs tyvärr inte i 62. Däremot läderhjälmen finns i 62 och uppåt.


Anonym om Mina tävlingsset:
skulle du tänka dig att sälja det röda scapa schabraket för trehundra ung
Svar: Nej tyvärr det är inte till salu

Karin om Sänkt pris!:
Hej!
Vet du var jag får tag på billigaste equiline schabrak och luva? Vill beställa med kantband och passpoal i egna färger. Tack tack!
Svar: Jag skulle nog råda dig att beställa från någon svensk butik så det inte blir fel eftersom man inte får skicka tillbaks specialbeställda varor. Här tex www.agerstaridshop.nu www.bodahastsport.se


J om Sänkt pris!:
finns det inte en typ marin blå? med typ beige kant? har du den isfl :)?
Svar: Ja det finns det men jag har ingen att sälja

Amanda om Dyon Working Collection:
Skulle inte du kunna ta in dyons anatomiska träns till fösäljning? :D
Svar: Javisst om du betalar i förskott, är du intresserad så maila mig för prisuppgift osv [email protected]

FRIDA ELMLUND om Sänkt pris!:
Hej!Du som har koll på i stort sett all utrusning, vet du vart man kan köpa JW Flag Collection schabraket med svensk flagga? Gärna i Sverige!
Bild på det; http://www.patchesequestrian.co.uk/assets/images/JW_Saddle_Pad_lrg.jpg
(helst rött, grönt eller blått)
Tack på förhand!
Superbra blogg btw!
Svar: Det schabraket har utgått ur sortimentet tyvärr, har sett att det finns ett vitt på www.ridsportbutiken.net

Kommentarer
Postat av: Anonym

tar du in anatomiska nosgrimmor, eller var har du köpt din?

2010-12-03 @ 10:08:16
Postat av: Anonym

Åh Peter Markne kurs! Var? Vilken är din hemmaklubb? :D

2010-12-03 @ 16:19:43
Postat av: e

hej! de "vågiga" equiline-schabraken, var finns de att få tag på? alltså en ganska tjock modell med vågor istället för rutor samt equilines hästhuvuden i stor brodyr.

2010-12-04 @ 09:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0