Imorgon

Ska jag till Stockholm över helgen, kommer hem på söndag kväll så det kommer nog bara bli mobilbloggning under tiden men bättre än inget. Ska försöka hinna med att besöka någon ridsportaffär också:)
Förresten, visste ni att jag är delvis polsk;)? Nej men seriöst jag har en knepig läsare som har frågat mig flera gånger om jag är från Ryssland eller Polen och även fast jag svarat att nej jag är helsvensk så fortsätter h*n att fråga detta och annat med en tråkig attityd. Haha lite smått roande ändå...



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men visst är du lite polsk, eller rysk kanske? ;)

(Skämt)

2010-12-09 @ 18:04:47
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Maria

Hahaha men gud vilken jobbig människa! Fin bild :)

2010-12-09 @ 20:17:42
Postat av: Malin

Men hallåååååååå! Klart alla bloggläsare vet mer om dig än vad du vet om dig själv. Det säger sig självt ju. Eller var det kanske tvärtom? Hmmm.. ;)

2010-12-10 @ 02:58:24
Postat av: Caroline

Maria:

Tack så mycket:) ja en del är lite skumma:p

2010-12-13 @ 00:03:01
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0