Preliminär inköpslista GHS

Tänkte lista några av sakerna jag har tänkt köpa på Göteborg horse show 2011, vissa saker kommer jag säkert att hinna köpa innan men på ett ungefär
Kavaj Pikeur Gotha


eller en Manfredi kavaj


Freejumpsystems stigläder

Antares antibitmartingal


Equipes lackträns



Något snyggt set från Christina Sport

+ benskydd, väst, handskar och något snyggt fleecetäcke. Sedan får jag se vad jag får i julklapp också av dessa saker så det kanske blir helt andra saker jag kommer leta efter i slutändan;)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Snygga saker,men du menar 2011 va? ;)

2010-12-21 @ 17:37:44
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Jessica

Lacktränsen är så himla snygga!

2010-12-21 @ 20:59:14
URL: http://somprickenpamoset.blogspot.com/
Postat av: Elin

Trevligt inlägg! Alla saker såg fina ut det blir svårt för min del att köpa något då min budget som student är knaper men något fint ska jag unna mig :)

2010-12-21 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0