Snart jul

Det är sjukt hur fort tiden går, om en vecka är det julafton! Jag har köpt nästan alla julklappar redan:) Orianda kommer få massor av julklappar när hon kommer hem, har blivit en del nytt nu när hon varit borta. Jag hade hoppats att jag skulle kunna åka upp och hälsa på henne innan jul men det går inte för ingen kan köra mig:( Så det får bli efter jul helt enkelt. Det känns så konstigt när hennes box är tom.
Igår var första gången jag hanterade en häst sedan olyckan. Ledde in Rebell, som tur var hittade han inte på något bus, men han hade vuxit mycket, tror han är större än Celebrity nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: jag älskar godis! främst choklad. är en riktig gottegris :P

2010-12-17 @ 17:16:23
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lina

hon kommer älska sina julklappar! får man veta vad det är? :P

så trist att du inte kunde åka och hälsa på!

2010-12-17 @ 17:47:40
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Jessica

Får hälsa på henne i mellandagarna, inte så långt tills dess:) Zellis saknar henne:)

2010-12-17 @ 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0