Frågor

Det är mycket frågor nuförtiden..kul:)

Om man är intresserad av ett schabrak, var kan man kontakta dig ?:)
Svar: Alla som vill köpa schabrak kan maila mig [email protected]

måste bara säga tack för en grym blogg, med massa bra tips :) tänkte bara kolla om du har möjligheten att ta hem scapa schabraken i den ljus/baby-blåa färgen som finns?
Svar: Tack så mycket:) Jag kommer nog inte att ta in några sådana gamla färger tyvärr, min leverantör har inte alla färger.

Hej!
Är lite nyfiken på vad du jobbar med :)

Svar: Just nu jobbar jag inte så mycket tyvärr, jobbar extra i ett hoppstall där ägarna tävlar upp till 145. Annars så håller jag på att starta ett företag ihop med min syster, en webshop där vi kommer att erbjuda utrustning till både häst & ryttare. Idag ska vi faktiskt registrera vårt företag! Äntligen superkul känns det, jag har drömt om detta i flera år.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Säljer du bara hoppschabrak eller ngt för oss dressyrryttare med?

2010-03-30 @ 14:22:32
Postat av: Erika

Gud vad kul! När tror du webbshopen kommer igång? =)

2010-03-30 @ 14:31:00
URL: http://thoressons.blogg.se/
Postat av: Sanna

Genom vilket företag är det du säljer dina schabrak idag? För du svartar väl inte..? ;)

2010-03-30 @ 14:32:21
Postat av: tilda

Hej, ja undrar också när ni planerar att öppna webshoppen ? Kommer ni ta in mer Scapa ? =)

2010-03-30 @ 14:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0