Missförstånd

fick en konstig fråga som löd:
Du sa ju om equipe schabraken att du inte skulle betala så mkt pengar för att vara en "reklampelare" elr nåt liknande åt equipe , men dyon då ? :P haha

Svar: Du måste blanda ihop mig med någon annan för jag har flera Equipe schabrak och jag går aldrig och tänker att åhhnej jag kan inte köpa det här för då ser jag ut som en stor reklampelare. Sedan tycker jag inte att det är dyrt med 600 kr för ett schabrak däremot 1000 kr är rätt dyrt.
Jag köper det jag tycker är snyggt och från märken som jag tycker har bra kvalité. Dessutom så är det bara bra om jag är reklampelare för Dyon då jag säljer deras produkter;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur går de med webshoppen? :) Ser verkligen fram emot den! :)

2010-03-22 @ 20:50:18
Postat av: Flyinguphigh - En ringrostig ryttares dagbok

SV: Okey, det låter riktigt bra! Vad är det för priser på Ebay och hur funker det egentligen? :P Jag menar med frakt/tull och växla pengar osv... (:

Jag måste verkligen ta mig en funderare angående schabraken, döläckra! :D

2010-03-22 @ 21:57:31
URL: http://flyinguphigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0