Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Matilda , Freja och Lina :)
Såhär går det till:
-Varje "spelare" börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
-Bloggare som blir "tagna" ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt
ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn.
-Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är tagna & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag har lite socialfobi ibland, kan få "torgskräck" och skulle aldrig kunna jobba som tex hårfrisörska eller massör där jag måste vidröra främlingar.
2. När jag var yngre hade jag tvångstankar tex att jag var tvungen att räkna stegen från huset till stallet varje gång annars skulle det hända något hemskt.
3. Jag är godis beroende och äter godis nästan varje dag.
4. Jag är höjdrädd och gillar inte att vistas på balkonger.
5. Jag är rätt blyg  men inte när jag lärt känna någon.
6. Michael Jackson är min största idol och jag har en hel del värdefull memorabilia förutom cd skivor som tex böcker han skrivit, Limited Edition och specialutgåvor, Turnéprogram, tidningar osv med honom som jag aldrig kommer sälja.

Jag utmanar
Lamia
Jessica
Annika
Therese
Josefine
Annie



Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Hihi, ja det var jättesvårt att komma på :P

Såg att du hittade utrustningslistan också :D

2010-03-06 @ 10:22:41
URL: http://equilina.blogg.se/
Postat av: ebba

Är oxå höjdrädd! Kan inte gå ut på balkonger för jag får alltid för mig att jag ska trilla ner :s

2010-03-06 @ 12:17:04
URL: http://brejjk.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Haha, va roligt :D Ska ta och göra den!

2010-03-09 @ 14:29:13
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0