Frågor

Hittade den här listan hos Matilda så jag tänkte givetvis också fylla i den;)

1. Vem är du? Någon som heter Caroline;)
2. Är du självständig? Beror väl på inte såpass att jag vill leva själv..
3. Personlighet: Snäll, omtänksam, empatisk, känslig och blyg
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: Fisk.
6. Jag kommer från: Skene
7. Jag bor: Skene
8. Mentalitet: lugn
9. Civilstatus: Pojkvän
10. Spel? hmm kortspel
11. Mac eller PC?PC var det visst
12. 1024*768 eller 800*600? 1024*768
13. Internet Explorer eller Netscape? internet antar jag
14. Din bästa egenskap: Kärleksfull
15. Din sämsta egenskap: Ibland slarvig
16. Husdjur: hästar, hundar, katter
17. Familj: mamma, pappa, syster
18. Kroppsdel du har mest nytta av? Hjärnan och benen
19. Kroppsdel du tycker bäst om: samma
20. Jag sover: oftast som en stock:P
21. Djur jag är lik: haha nej jag vet inte
22. Tror du på något? Livet
23. Frisyr: Långt lockar det ofta
24. Hårfärg: Platinablond
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: 157,8 cm:)
27. Jeansstorlek: oftast 26
28. Skostorlek: 37.
29. Gillar: Hästar, tävla, umgås med vänner, shoppa
30. Ogillar: själviska, elaka människor, orättvisa
31. Favoritmat: Svårt Thaimat och grillat är alltid gott
32. Favoritglass: Vienetta gillar mest pinnglass annars....
33. Favoritdessert: kladdkaka eller philadelphiatårta
34. Favoritpizza: kycklingpizza eller kebabpizza
35. Favoritdryck: Fanta Exotic
36. Gillar du godis? Ja!
37. Isåfall vilken sort? gärna surt eller choklad
38. Min favoritdrink(ar): Rosa Pantern och alla sorts melondrinkar
39. Min favoritfilm: Avatar
40. Min favoritdag: Lördag
41. Mitt favoritklädesplagg: En snygg kort klänning och ett par höga klackar.
42. Min favoritbok: Moonwalk
43. Min favoritmusik: Pop, RnB, techno etc
44. Min favoritlukt: Gillar Dior och Guess
45. Min favoritblomma/planta? Ros
46. Öl eller vin? Vin kan inte dricka öl, det är äckligt och luktar fyllo haha
47. Liknar du en kändis? Det tror jag inte men fått höra en del
48Senast köpta skiva: Michael Jackson This is it
49. Senast film på bio: Avatar
50. Bästa låten i världen: Oj kommer aldrig kunna välja en men måste jag så Will you be there med Michael Jackson
51. Senast lästa bok: De dödas mässa
52. Favoritförfattare: Vet inte
53. Skriver du dagbok? Nej men gjorde när jag gick i mellanstadiet
54. Bästa årstiden: Sommar.
55. Älsklingsfärg: Blå, rosa, svart och vit.
56. Skulle aldrig ta på dig: Allt som är stort, jag gillar tajta kläder. Gillar inte randiga kläder, kängor, ryggsäck, magväska haha, ja det finns nog mycket
57. Vad ville du bli när du var liten? Har aldrig drömt om något speciellt förrens jag blev vuxen
58. Blev du det? Yes snart har jag en egen ridsportaffär
59. Brinner för: Djur och rättvisa
61. Katt eller hund? Beror på älskar siameskatter och Chihuahua
62. Har du nån nojja? jag är jämt rädd att lämna spisen eller locktången på:p
63. Fobier? Nja har lite bacillskräck och höjdskräck
64. Deppig eller glad? Oftast glad jag har en förmåga att aldrig tillåta mig själv att deppa ihop
65. Politiskt insatt? Sådär
66. Värdesätter du ärlighet? Ja.
67. Brukar du dra vita lögner? Det händer men oftast säger jag som jag känner.
68. Är det ok med vita lögner? Ja det kan det vara men inte till folk man känner
69. Känner du en mytoman? Nja kände snarare
70. Tycker du bäst om film på bio eller hemma? Är olika kan vara kul med bio ibland om det är en riktigt bra film
71. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? vet ej
72. Hur tidigt stiger du upp? är olika
73. Är det bra eller dåligt? bra
74. Vem/vilka vet mest om dig? Oj min pv, familj och vänner
75. Gillar du att slåss? Nej jag är lite av en konflikträdd person kan bero på att jag varit utsatt för våld av andra tjejer...
76. Vad har du på dig just nu? En tunika och leggings
77. Vad ska du göra ikväll? Umgås med min pv och kolla på Desperate Housewives
78. När var du senast riktigt full? för 4 år sedan kanske..
79. Är du seriös? Ja om jag inte skämtar
80. Hur många väskor äger du? hmm kanske max 10?väskor är inte min fetisch...
81. Hur många bilar har du/din familj: ehh beror på hur man räknar men 3 med firmabilen
82. Hur många biologiska syskon har du? En äldre syster
83. Isåfall, vad heter de? Jessica
84. Hur många timmar sover du per natt? Olika 6-8 tim
85. Vem är snyggast i världen? Min kille såklart:) annars svarar jag Michael Jackson
86. Vad är du allergisk mot? Inte allergisk men jag ogillar svamp och oliver...
87. Ska du duscha idag? Redan gjort
88. Vad är det för veckodag? Tisdag.
89. Vad är det för datum idag? 4 maj.
90. Vad gör du nästa år? har en ridsportaffär m.m
91. Är du likgiltig? Nästan aldrig jo typ om det gäller politik det orkar jag inte sätta mig in i
92. Hårdrock eller synth? haha om jag måste välja så hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet.
94. Har du utländska föräldrar? Nej
95. Gillar du att laga mat? Ja men inte bara till mig själv men är det till någon annan också så
96. Märkeskläder eller secondhand? Märkeskläder har aldrig köpt secondhand
97. Hur många par skor har du? vet inte max 30...de flesta är över 12 cm höga...
98. Fixa håret eller fixa makeupen? Sminket om jag måste välja
99. Vem är snällast just nu? Hästarna,pv och familjen
100. Var har du ont? lite i hjärtat


Kommentarer
Postat av: JEanette

Skriver du också listor när man har blogglust men inget att skriva om? :P Det gör jag.

2010-05-04 @ 23:06:59
URL: http://jeeanette.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det är äckligt och luktar fyllo HAHAHAHAHA! Det där beskrev exakt öl!

Vi verkar lika på många sätt. Förutom att du har tunika och legging då ;) hehe.



Är det för pållens skull du har ont i hjärtat? Det kommer säkert gå jättebra med henne! ♥

2010-05-04 @ 23:11:07
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: sarah

Nej, två st födda 00. Veterinäsbesiktigade och röntgade :P

2010-05-05 @ 12:58:35
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch din stackare. :(

Hoppas att det löser sig.



Jag sk testa imorgon hos min tränare, han hade lite olika förslag, vi är lite inne på gag båda två men den är ju samtidigt så jäkla känslig om något bli "skarpare" än ett vanligt tränsbett.

2010-05-05 @ 13:14:06
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Amanda

Siamesar är så himla söta!

2010-05-05 @ 14:20:51
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Siameser*

2010-05-05 @ 14:21:01
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0