Frågor

Dags att svara på lite frågor från er läsare igen:)

Tar du in det röda med allround modell med ?
Svar: Nej tyvärr de är slut hos levarantören.

hej :) du skulle inte kunna ta in den äldsta modellen av scapaschabrak?

Svar: nej tyvärr de är som sagt flera år gamla så det är ett under att det ens finns kvar några men de är slut hos min leverantör iallafall.

Hej! Undrar om du skulle kunna ta fram de billigaste ställena där GPA Speed air/evolution/tone in tone osv. bara någon sådan GPA hjälm finns med ventliation? ;) Priset Inkl frakt, skulle vilja veta nu snarast :)
Svar: alla de hjälmarna finns till bra priser här: www.calevo.com och här: www.cavallo-shop.de kan inte säga exakt vad frakten blir minns inte vad jag fått betala men säkert runt 200 kr.

jag är intresserad. vet du om den här loggan håller måtten för att få tävlas med? den ser ju mindre ut iaf ? vågar inte chansa på att köpa ett så dyrt schabrak om man kanske inte får tävla med det, om nån skulle va hård.

Svar: Loggan är betydligt mindre så den borde vara godkänd ska mäta loggan när jag får hem schabraken.

var tittar du på häst anonser? :)
Svar: Oftast på www.sporthorses.nl och www.kwpn.nl

vart kan man köpa Rg schabrak och luva? kan du ta hem det? =D

Svar: Tyvärr inte men på www.toprider.se och www.schockemoehle.net kan du beställa

De gröna lindorna var ju superhäftiga! Ingen chans att du kommer att köpa in de också? :)
Svar: Jo kanske för jag tror jag ska beställa hem ett sånt grönt matchande schabrak till Orianda:) Bara det finns kvar då det är ju som sagt en Limited Edition som redan börjat säljas slut.

Vet du om det finns ljusblått scapa schabrak? har sett någon som har det men aldrig hittat
Svar: Ja det finns eller iallafall fanns dock är den kollektionen flera år gammal så det är svårt att få tag på men maila och hör med dessa: www.espace-equitation.com

min häst är kwpn, vet du vart man kan köpa saker med kwpn loggan? :)

Svar: Ja på www.kwpn.nl kan du köpa täcken, schabrak, kläder etc. Jag har själv tänkt köpa ett schabrak och täcke därifrån.




Kommentarer
Postat av: emelie

tar du hem equiline schabrak ? :)

2010-05-17 @ 20:52:57
URL: http://eemeliiiiie.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh jag har ett KWPN ylletäcke och det är superfint. Tjock härlig ull och så är det lite djupare i formen, typ som Dyons ena ylletäcke. Rekommenderas verkligen:)

2010-05-18 @ 12:08:22
URL: http://horsesideonlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0