Frågor

Har fått en del frågor som jag inte svarat på såg jag, ni får ursäkta att det tagit lite tid men jag har som sagt haft en bloggpaus och är fortfarande inte så aktiv på bloggen men jag hoppas allt ordnar upp sig och jag kan hitta glädjen med bloggen igen just nu känns min tillvaro väldigt tung men jag fortsätter att skriva lite då och då för ni läsare är verkligen en glädje i tillvaron, jag tycker det är kul att det finns så många vettiga hästfolk som brinner för just hästen och dess välbefinnande:)
Nu till frågorna...

kan du ta in dyon remont träns?=)
Svar: Självklart, jag kan ta hem allt från Dyon men då är det förskottsbetalning som gäller priset skulle hamna någonstans runt 1 900 kr för ett sådant träns.

Köper du hem saker och säljer vidare? I så fall, tänker du ta in det gröna schabraket? :)
Svar: Ja en del saker, jag kommer ev ta in det gröna Scapa schabraket men tyvärr inte denna leveransen som kommer i veckan.

Vem vann schabraket?

Svar: Tävlingen är inte avslutad ännu, den 29 Maj dras vinnaren så glöm inte att kika in här då:)

Jag undrar vart man kan hitta det bästa priset på en Charles Owen Ayr8?

Svar: Kolla här www.tackdirect.co.uk

härlig blogg!
har du beställt eller vet något om http://www.derbyhouse.co.uk/

Svar: tack så mycket:)
Nej jag har aldrig beställt därifrån men jag skulle inte tveka att göra det, jag har aldrig blivit lurad av en ridsportbutik. Det kanske finns någon läsare som har köpt därifrån?


Vet du var man kan köpa de blingade pannbanden som var på bilden? Vilket märke? Tittade på det ljusgröna på mässan, men köpte det inte. Har letat lite efter det sen dess men inte hittat det! Tack :)

Svar: Märket är Swarovski kostar runt 6-800 kr dock är just de gröna ovanliga men hör med någon butik som säljer just det märket tex www.butik.stigbygeln.com



Jag såg en häst på tävling med ett John Whitaker täcke, dock hittar jag det INGENSTANS hur jag än googlar. Det är blått med rött/vitt (den klassiska jw färgkombinationen). Det är ett Nät täcke, med kryssgjordar under magen (ingen halv eller helhals..) och på kryssgjordarna står det whitaker typ..
Svar: Lite svårt att veta säkert vilket du tänker på men kan det vara det här?

Kommentarer
Postat av: MLI

sv; tack :) låter jätte bra! vill så gärna ha ett x).

Vet du vart man kan köpa de gamla scapa schabraken helst i sverige men även utomlands. Letar för fullt efter ett rött :(

2010-05-25 @ 21:00:49
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

leveransen som kommer i veckan, kommer det en massa scapa då? :)

din blogg är bra :D

2010-05-25 @ 21:26:28
URL: http://storhast.blogg.se/
Postat av: klara

hej hej !!! jag har en fråga till dej i min blogg ! :D

2010-05-25 @ 22:35:25
URL: http://klarrs.blogg.se/
Postat av: Matilda

Det sista täcket har jag! Flera stycken av till och med, grymt bra. Jag har köpt dem på Skara Hästsport! :)

2010-05-26 @ 06:10:37
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ang fragan om derbyhouse.co.uk, jag bor har I UK och handlar ofta darifran, Derbyhouse och robinsons-uk.com ar dom tva storsta hastbutikerna har, dom ar lite som Hooks ungefar. Robinsons ar lite billigare och har dessutom en stor Spring Sale just nu :)



Vet inte hur frakten ar till Sverige men bra foretag ar det iaf.

2010-05-26 @ 08:36:40
URL: http://angelicaboman.blogspot.com
Postat av: alma

Hej! Var kan man bestäla scapa schabrak? Med luva, gärna liten logga. Tacksam för svar!

2010-05-26 @ 12:26:26
Postat av: Alexandra

Hej!

Jag tycker din blogg är väldigt intressant att läsa speciellt om all utrustning som du skriver om :) Tänkte fråga som alla andra ;) Vet du vart man kan köpa carbone Gel skydden billigast och vilken storlek ska en "normal" stor häst ha?

2010-05-26 @ 18:51:05
Postat av: Caroline

Det kan alldeles säkert vara det där nättäcket :) Var hittade du det?

2010-05-27 @ 10:02:05
Postat av: Maja

Hur är det med frakt när man beställer från den sidan som du länkade till med CO hjälmen?

2010-05-27 @ 10:39:32
URL: http://horsiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0