Frågor

Kommer du ta in scapa-huvor i royalblå/guld? Jag köpte schabraket av dig och skulle gärna vilja ha en huva till också.
Om inte, vet du vart dom finns att köpa? Helst en svensk butik.
Jättebra blogg! :)

Svar: Tack:) Tyvärr gör Scapa bara matchande luvor till några av deras färger så det finns tyvär ingen luva i den färgen.

Undrar hur mkt det skulle kosta att köpa ett marinblått eller ljusblått el. grönt scapa 2009 hos dig? Inkl. huva men inget måste. (alltså allround) :)
Eller ett vanligt JW sammets schabrak om du kan ta in det? ;)
Tacksam för svar snabbt, superbra blogg förresten! :D

Svar:Jag kommer inte sälja mer från Scapa 2009 ev några till navy/fuschia men det finns ingen matchande luva till den färgen. Däremot Scapa 2010 sålänge det finns kvar. Min leverantör har tyvärr inte JW.

Finns det blåa schabraket kvar? :)
Isf är jag intresserad av det!

Svar: Tyvärr inte

Kommer du ta in plattan i svart????
Svar: Troligtvis inte men om du vill kan jag köpa hem en åt bara dig men då krävs betalning innan beställningen görs.

Hej! Kan man köpa någon av ovanstående schabrak av dig. Jag vill ha ett hoppschabrak storl. Cob eller full. något av de tre sista färgerna.
Du kan väl höra av dig till mig. :)
Ps finns det fler färger. Typ rosa/grå?

Svar: Alla de schabraken är slut

Det kan alldeles säkert vara det där nättäcket :) Var hittade du det?
Svar: på ebay kolla här: http://cgi.ebay.co.uk/JOHN-WHITAKER-FLY-MESH-RUG-6FT-9INS-/140210998631?cmd=ViewItem&pt=UK_Horse_Wear_Equipment&hash=item20a53a0d67

Hej!
Jag tycker din blogg är väldigt intressant att läsa speciellt om all utrustning som du skriver om :) Tänkte fråga som alla andra ;) Vet du vart man kan köpa carbone Gel skydden billigast och vilken storlek ska en "normal" stor häst ha?

Svar: Tack:) Strl M passar en normalstor häst med inte jättegrova ben. Hos schockemoehle.net finns dom för 199 euro, de har även ett erbjudande där du får med pälsglans och en keps på köpet:)
Finns även på www.cheval-shop.com för 194 euro


Köper du hem saker och säljer vidare? I så fall, tänker du ta in det gröna schabraket? :)
Svar: Jag ska ta hem det nästa gång:)Om någon vecka dvs.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Jag hittade faktiskt en Hansboluva i för 65spänn, satt hur bra som helst. :) Den hade en svart och en silverpasspoal som var enkel att sprätta upp.. Tack så mycket för dit svar :)

2010-05-30 @ 13:17:56
URL: http://annaochtindra.blogg.se/
Postat av: sofia

kommer du ta in veredus skydd och sälja? det borde du göra många som vill ha men dem är dyra i sverige :D vore jätte bra om du tog in då skulle jag köpa av dig direkt :D

2010-05-31 @ 01:06:19
Postat av: elvira

hejhej. har du någon aning vad dyóntränset med repnosgrimma kostar? vet du någon bra återförsäljare i sverige som säljer dessa?

2010-06-01 @ 12:14:44
Postat av: ebba

Åh det gröna schabraket är uunderbart!

2010-06-01 @ 14:01:18
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0