Frågor

viccy om Kingsland vinter 2010:
älskar kingslands kollektion. men vart kommer henners långa uggs ifrån ? de är så sjukt snygga, nån som vet ? :D
Svar: Ingen aning, har för mig att Raglady, affären alltså brukar ha uggs som är lite högre


Jossan om De sista 2 färgerna:
Hej. Undrar om det svartorangea finns i huva?
Svar: Tyvärr har inte Scapa gjort några matchande luvor alls till den nya kollektionen.


Sofia om Väntar på...:
Har uggsen riktigt fårskinn i sig eller är det sån där tunn fake-ull? Varit sugen på dom ett tag..
Svar: Ja det är äkta fårskinn i så dom är hur mysiga som helst:)

Pernilla  om Idag är jag glad:):
Jag har en fråga. Vad har du för tips på fleecetäcke (eller motsv) med kryssgjordar, som INTE hänger 1 dm för långt ner på halsen på en d-ponny (utan att ha halvhals), 135 cm. helt inte asdyrt heller... ;-)
Svar: Minns inte riktigt vilka märken jag hade förr till min ponny men jag tror att Catago brukar ha rätt bra passform alltså att dom inte hänger ner för mycket framtill.

Alexandra om Idag är jag glad:):
Så fin hon är! :D Hur hög är hon? :)
Svar: Tack:) Det är väldigt många som frågar hur hög Orianda är och hur lång jag är, hon är kanske ca 172 dock är hon väl rätt rejäl så många brukar tro att hon är större, själv är jag 158 cm



sofie om På Skara hästsport:
hej, vet du vart man kan köpa gpas röda softshell kavaj (helst billigare än 5000 kr) tack (:
Svar: Kolla på schimmelreiterequestrian och www.proformequine.co.uk

a om Sötnos:
vilken sida hittade du den?:) kul o hitta lite nya sidor, bara kul o se liksom:)
Svar: På www.sporthorses.nl


Jessica om Är och väljer tapeter, finns sjukt snygga,...:
Jisses vad fina! Är det svart eller mörkgrön botten?
Har för övrigt börjat följa din blogg nu på sistone. Den är väldigt uppfriskande att läsa, och så gillar jag ditt sto! Hon ser nämligen ut som som lillasyster till mitt! ;-) Fast hon är tyska.
Hur som helst så hoppas jag att du fortsätter att blanda och ge i dina inlägg!
Ha det gott!
// Jessica
Svar: Det är svart botten:) Tack så jättemycket, nu blev jag nyfiken på ditt sto;)


FRIDA ELMLUND  om Nya kategorier:
Vet du vart man kan hitta swarovskipannband billigast? Helst i svensk butik :)
Svar: Beror ju lite på vilka du tänker på men om du menar de vanligaste så brukar Charlies och Skara hästsport ofta ha rea på vissa av deras swarovskipannband så hör med dom:)


Alexandra om Scary moment:
Vilka röngtenbilder? :/ Hittar dem inte.
Svar: har bara lagt ut en röntgenbild du hittar den här

Karolin om Iväg till jobbet:
vad jobbar du med? :)
Svar: för tillfället ingenting haha men jag är delägare i 2 olika företag så normalt sett jobbar jag med det:)


FRIDA ELMLUND  om Svårt att blogga utan häst:/:
Jag vet inte om jag är helt efter alla andra, men varför lämnade du Orianda? :) Jag är nyfiken ;)
Svar: Jag fick henne över mig i en omkullridning och fick en bäckenfraktur och kommer inte att kunna rida något mer detta året och jag vill inte att hon ska stå i flera månader utan hon mår bäst av att vara igång så därför lämnade jag bort henne till någon som jag litar på.


Anonym om Svårt att blogga utan häst:/:
Ska du till globen horse show iår? :)
Svar: Nej tyvärr inte då jag inte kommer kunna gå tills dess:/ jag kommer förmodligen att gå med kryckor/rullstol i 1 månad till.


Anonym om Deppigt värre...:
Vilken hästbutik gillar du bäst och vem har trevligast personal.
Svar: Svår fråga, ska jag vara helt ärlig så säger jag ingen...alltså ingen affär är perfekt. Vissa har varit jättebra ena gången och sämre en annan gång. Däremot så tycker jag faktiskt Toprider varit väldigt hjälpsamma, annars tycker jag oftast att utländska ridsportaffärer har bättre service, de är mer hungriga på att sälja och de är väldigt måna om sitt rykte och ser därför till att kunden blir nöjd.

Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a§§

2010-11-08 @ 19:16:01
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vet du vart man kan köpa anna scarpati set biligt? :D

2010-11-08 @ 19:28:29
Postat av: Karin

Jag behöver hjälp med att "översätta" täckes strl hos Hv Polo till vanliga täcke strl, då jag inte förstår dom.

2010-11-08 @ 20:22:04
Postat av: Charlotte

Hej,



jag undrar hur det går med din ridsportbutik på nätet? Är den igång än?

Annars undrar jag om du kanske kunde göra ett inlägg med bra ridsportbutiker, svenska och utländska, som du brukar vara inne på eller handla ifrån och någon kommentar om det som du tycker är bra. Vore kul att kanske få reda på några nya butiker :)



krya på dig!

Charlotte

2010-11-09 @ 08:54:11
Postat av: Jessica

På min blogg kan du se lite av min vackra vita Nellie. Nu är hon ju låångt ifrån lika vältränad som din, och jag är låångt ifrån lika snygg och fotogenic som dig, men det bjuder jag på. ;)



Kommer att presentera våra andra hästar så småningom och får väl lägga in en bild på dotterns häst med lamicell-schabraket jag köpte av dig. ;) Det satt som en smäck!

2010-11-10 @ 15:20:07
URL: http://somprickenpamoset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0