Svar

Vissa har frågat om Matilda ska tävla Orianda medans hon står där, eftersom det är i slutet på säsongen så tror jag inte det men kan hända att det blir någon tävling i januari men det beror ju på hur länge hon ska stå där. Eftersom Orianda endast står där för att jag själv inte kan rida för tillfället så har vi ingen speciell plan på hur hon tränas osv utan hon rids som vanligt både i markarbete och hoppning, då jag har fullt förtroende för Matilda är det inte så att jag lägger mig i det, visst har vi en dialog men det finns alltså inget speciellt träningsupplägg. Det är ju inte så att hon står där för att lösa något specifikt problem utan endast för att hållas igång, hon är en häst som mår bäst av att få av sin överskottsenergi och tränas ordentligt annars får hon hjärnspöken;)
Matilda får såklart välja hur mycket hon vill dela med sig av sin träning men hon har självklart min tillåtelse att visa lite av Oriandas vardag.


Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Jättefin header! :)



Ni passar jättebra ihop, din häst ser ju ut som en ängel, fast det är hon säkert också! ;D

2010-10-29 @ 12:35:38
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0