En liten lista...


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Min pojkvän gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev ett blogginlägg
Det sista du sa högt: hejdå
Det senaste någon sa till dig: hejdå
Vad har du druckit idag: Bara te änsålänge
Vad var det senaste du åt: Turkisk peber, ni vet godiset;)
Vad var det senaste du köpte: Ett par jeans tror jag
Vad är det för färg på din ytterdörr: ehh har flera dörrar den ena vit den andra blå
Vad är det för väder hos dig nu: regnar riktigt höstväder:/
Godaste glassmaken: choklad och vanilj melon är med gott.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek kanske men det kan slå gnistor
Sover du tungt: Ja ibland
Drömmer du mardrömmar: ja de flesta drömmar jag minns är mardrömmar vissa glömmer jag aldrig..
Favoritklädsel: Ett par snygga skor och snygg väska kommer man långt med
Favoritlåt just nu: hmm Elvis Presley "Burning love"
Vad ser du om du tittar till höger: Slutet på soffan
Vad gör dig glad just nu: Om en vecka flyttar jag och Christian in i vårt hus:)
Vad ska du göra härnäst: Fundera ut vad jag ska äta
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Obeslutsam
Favoritgodis: Surt och choklad
Kläder just nu: Ormskinnsleggings, svartkjol och lila topp
Hur många kuddar sover du med: Nuförtiden bara en
Spelar du något instrument: Noway
Morgon eller nattmänniska: Inget av det men kan vara uppe länge utan problem så får väl säga nattmänniska då
Vad är viktigast för dig: Att jag och nära och kära mår bra
Är du kittlig: Oftast
Snarkar du: No
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Spindlar och skalbaggar ligger på delad förstaplats, tycker även trollsländor är läbbigt stora:S
Stökigt eller välstädat: Välstädat men mina kläder är ibland svåra att ha ordning på.
Längtar du mest efter just nu: Att bli bra så jag kan gå och rida!



Kommentarer
Postat av: IA

SV: Jag har två olika Mikmar. Det som hänger på den väggen är ett Mikmar-pelhambett.

2010-10-19 @ 18:59:53
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: my

Wow, Orianda ser verkligen ENORM ut! :O Är hon väldigt jobbig att rida ihop? Grymt vacker bild iaf, får en att längta tillbaka till sommaren :)

2010-10-19 @ 20:52:04
URL: http://myalfredo.blogg.se/
Postat av: Erika

Kan inte du ta in John Whitaker Training Trousers? Tror de kommer sälja som smör :)

2010-10-19 @ 21:21:43
Postat av: Lotta

Härlig bild =)

2010-10-19 @ 22:32:55
URL: http://sportryttarnaa.blogg.se/
Postat av: IA

SV: Det andra är ett kombinationsbett med korta skänklar.

2010-10-19 @ 23:08:11
URL: http://missia.blogg.se/
Postat av: Soifa

Hej! Vet du vart man kan hitta längre och nättare/smalare söljor till snokremmen? Ska köpa en repnosgrimma och vill inte att snokremmen ska sitta så högt upp.. Gillar heller inte hur dom där stora breda söljorna ser ut :/

2010-10-20 @ 03:05:43
Postat av: Sofia

Hej! Skrev kommentaren innan. Jag hittade den här bilden på en sölja, är den stilen jag är ute efter. Ser nästan ut som söljan sitter fast i nosgrimman? Jätte snällt om du svarar :)



http://twitpic.com/u834y

2010-10-20 @ 03:09:04
Postat av: Anonym

Hej!

Vet du någon sida som har bra utbud av saker från Hv Polo, är intresserad av både benskydd & schabrak. Helst en svensk, men finns det inte så går utländska också bra ;) Tack på förhand!

2010-10-20 @ 10:47:15
Postat av: Matilda

Tycker också ettan SÅKLART! :)

Hur mås det? Kram!

2010-10-20 @ 11:29:36
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0