Frågor

hej din blogg e verkligen jätte bra! vet du vart man hittar pioneer stövlarna dom i crocodil skinn billigt? kram
Svar: Tack så mycket. Hittar dom för 3 995 i stort sett överallt, det konstiga är att dem knappt finns på italienska sidor, när märket kommer därifrån.

Hejsan vill börja med att säga att du har en jättefin och bra blogg!Jag har en liten fråga. Jag skulle vilja köpa en Charles owen ayr8, har hört att dom ska vara billigare i england. Jag undrar om du vet några bra och seriösa webshopar i england som säljer dessa hjälmar billigt :)
Svar: Tack roligt att du tycker det. Kolla på www.tackdirect.co.uk

Åh, din kavaj är så snygg! Jag har hittat en engelsk sida där jag skulle vilja beställa ifrån men jag undrar om du vet ifall det kan bli tullavgift då?
Svar: Tack jag gillar den också:) Nej tull behöver du inte oroa dig för, det gäller bara länder utanför EU som tex USA.

använder du dyon tyglar? och isf vad tycker du om dom? :)
ngn bra sida du vet som säljer dom? :)
Svar: Ja jag har ett par Dyon gummityglar med mönstersöm. De är väldigt mjuka och smala jag gillar dem däremot så blir mönstersömmen på tyglarna lätt ful. Kolla på www.equi-services.fr www.horse-prestige.fr www.bodahastsport.se

Vet du vart man kan hitta gpa kavajen för ett bra pris?:)
Svar: Kolla på amirashop.co.uk och schimmelreiterequestrian

Kan jag passa på att fråga! Var får man tag på ett brunt hackamore med guldfärgade skänklar? :)
Svar: kolla här www.cotswoldsport.co.uk

Hej!
Jag har en häst som lätt skrapar upp insidan av benen (insidan nästan vid bogarna) när han hoppar. Har sett att det finns skydd som man kan fästa i sin martingal som går ner vid benen och insidan av bogarna. Har du någon aning om vars man kan hitta dessa? :)
Svar: Jag känner mig lite trög nu men jag förstår inte riktigt av din beskrivning, du har ingen bild?

hej!
vet du vart det finns kvar röda tretorn?
Svar: här www.hastsport.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för hjälpen med gpa kavajen:)

2010-09-03 @ 17:47:13
Postat av: Anonym

Hej! eller så är det jag som är värdelös att skriva frg:P Om du tittar på den där bilden s har hästen nå skydd nästan högst upp vid benet där det övergår till bogen. Nästan bara han som jag sett har det. men skulle vara intressant om du vet vars det går att köpa :)

http://www.melhus.vgs.no/upload/Melhusvgs/sverre.jpg

2010-09-03 @ 22:56:52
Postat av: vickan

grym blogg du har! :D dyon tyglarna från working collection, har de likadana martingalflugor som de andra dyon? har du dem? hur är de i jämförelse?

2010-09-04 @ 15:39:27
Postat av: kiki

Hej!

Jag vet att Sverre Smevik från Norge har sådana "armbågsskydd" på sin GP-häst Nano.

Sök upp honom på Facebook å fråga var han har köpt dom eller så...

Annars tror jag du skall kolla på travet..dom brukar ha sånna skydd!

Lycka till...!



2010-09-05 @ 17:26:13
URL: http://www.mkhorses.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0