Produktutvärdering CWD förbygel

Jag har haft min CWD förbygel i snart 2 år. Den ser helt ny ut. Det säger väl egentligen allt. Kvalitén är outstanding. Det är helt klart något jag aldrig kommer att sälja. Det enda negativa jag kan komma på är att remmen mellan frambenen hänger ner, alltså det som blir över, så man måste ha en gummisnodd eller annat som gör att den inte hänger ner, det ser lite fult ut annars. Jag köpte min på Toprider för 2 550 kr men nuförtiden  kostar den 2 690 kr.


Här ser ni vad  jag menar med att remmen hänger ner om man inte använder tex gummiband:


Kommentarer
Postat av: Sara

Bästa förbygeln! Instämmer om att de borde ha gjort en till mindre rem som håller det som blir över mellan frambenen.

2010-09-13 @ 17:29:50
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Ulle

Den är helt klart mitt nästa köp. Tänkte kolla vad den kostar under ryttar VM,såg att CWD hade 2 eller 3 montrar. Kan ju alltid hoppas de har erbjudande på den... =)

2010-09-13 @ 18:42:47
URL: http://livetitun.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hejhej vet du vart man kan köpa kingslandvinterjacka i svart eller brunt ( den nya för iår)

2010-09-13 @ 20:43:27
Postat av: Josefine

glömde skriva hellst svensk sida!

2010-09-13 @ 20:44:46
Postat av: Anonym

vet du om det finns något ställe där man kan beställa från Eurostars nya höst/vinter kollektion?

2010-09-15 @ 00:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0