Frågor

Emelie   om Equipe:
Vart hittar man EQvvs tränsen och dem från Equipe?? :D
Svar: www.discount-equestrian.co.uk och cheval-shop.com

Jenny om Cool bild:
Hej jag har inte varit inne på din blogg på jätte länge, men var det inte tal om att du skulle starta webbutik? När öppnar det och hur hittar man den?
Svar: Ja det stämmer, håller på att fixa det sista nu så vi har tänkt öppna nästa vecka:) tophorse.se är adressen sedan.


Anonym om Equipe:
Vart hittar man repnosgrimman?
Svar: cheval-shop.com

Anonym om Dags att pressa i solen;):
Åhh han bränner inte sig va?! ;)
Svar: haha han har bränt sig för några dagar sedan faktiskt, han älskar att sola lite för mycket.

Erika om Olika träns:
Vet du var kan man köpa billiga freaskydd Eskadron Flexi Sofit, bruna, stl. L? Eller möjletvis var man kan köpa de i stl. Cob? (Ska tydligen finnas mellanstl. i de skydden..) =
Svar: Kolla ebay

Anonym om Equipe:
vad är skillnaden mellan en vanlig martingal och en "antibit" martingal ?
Svar: antibit martingal förhindrar just att hästen kan bita sig fast i martingalen och även chansen att hästen skall fastna med frambenen, sedan blir det lite mindre trassel för en själv vid tränsning;)


Lina om Prestige sadelgjord:
Vet du vart John Whitaker tränset med vita sömm detaljer går att få tag på här i Sverige? Och vet du hur mycket det kostar? :)
Svar: Vet inte vilket du syftar på men hör med Skara hästsport

Alva om Prestige sadelgjord:
Har du något tips på en billig och snygg röd kavaj? :)
Svar: Vet inte vad du tycker är billigt så lite svårt att svara på tyvärr.

Anonym om Påsk:
Var kan man köpa dom överst? :)
Svar: segcompany har dom, jag ska också ta hem dom.

Anna   om Bus:
Hej! Jag har en fråga som någon kanske kan svara på.
Det är såhär att jag tittade på Wednesday Selection i onsdags, och då var det dressyr. Under klippet hade de en intervju med en annan tjej som var ung och tävlade högt i dressyr. Hennes pappa var domare för världscupen och hon red med röda ridbyxor och militärkavaj. Vet någon vem det är??
Svar: Jag brukar inte kolla på dressyr så jag har ingen aning.

Anonym om Jag och Orianda:
tränar ni något för instruktör ? :)
Svar: Inte nu då jag varit skadad i 6 månader men i maj så ska jag träna för tränare i hoppningen.

Petra   om Leo vill ha min handske ;):
Han är verkligen underbar, jag kommer också att skaffa en Bulle innom sinom tid! :) Och så undrar jag om du har möjlighet att ta hem det sjukt snygga schabraket från Schockemöhle?! i färgen Grean Tea, det kommer bli så snyggt på min fuxa! :)
Svar: Säljer inte Schockemöhle tyvärr, den färgen är rätt gammal så den är svår att få tag på.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag antar att det är en italiensk ryttare Anna tänker på (uniformen), och av någon anledning dyker namnet Federica Scolari upp i huvudet. Möjligt att jag sett en liten glimt av det där programmet hon nämner, men jag såg Federica framför mig när jag läste den frågan ;)

2011-04-15 @ 12:22:38
Postat av: Sofia

Eller jag tar tillbaka det där om Federica Scolari, jag kom på att Valentina Truppas pappa är domare, så det måste ju vara hon Anna menar ;) (undrar hur jag kan det här, är inte ens dressyrryttare haha)

2011-04-15 @ 12:54:23
Postat av: Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse

Var med och tävla om snygga kläder ifrån Mountainhorse på min blogg!

http://camillahastskotare.blogg.se/2011/april/tavla-om-snygga-klader-ifran-mountainhorse.html

2011-04-15 @ 21:03:46
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: sara

sv. Instämmer! Hon är "normalfödd", men hon har knappt fått någon kraftfoder alls eftersom att hon stått på box = så lite energi som möjligt. Hon var lite tjockis innan men hon har verkligen blivit slankare nu. Kanske för att mamma låtit bli att hälla i henne kraftfoder, hon tycker om att mata.. För hon är ju så söt och hungrig.. :p



Hon får ju i princip så mycket hö hon äter, nu när jag rider igen får hon ca 2kg havre och 0,5kg betfore. Antar att hon tappat pga inget kraftfoder.



Men men snart blir det en ballongmage igen när det är dags för gräs :p

2011-04-15 @ 21:31:27
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: sara

sv. Åh det är jobbigt, det blir ju så mycket lättare för dem om de är rätt slimmade också, kan ju inte vara kul med allt för mycket barlast!



Fy jag har hemska bilder från i somras på C, härreguuud vad fet hon var. Det ser verkligen hemskt ut när de är så brutalt feta! Ser inte fram emot grässläppet, blir mycket galopparbete för att försöka hålla magen i någorlunda trimm,.. Tur att hon ska vara igång hela sommaren :p

2011-04-15 @ 21:40:50
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: julia sundelius

GILLAGILLAGILLA!



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1706393578832&set=o.166103220105946&type=1&theater

2011-04-15 @ 22:19:19
URL: http://halvblood.blogg.se/
Postat av: Erika W

Det hade varit väldigt roligt om du hade kunnat göra ett inlägg med snygga dressyrträns. (:

2011-04-16 @ 11:17:05
URL: http://erikaochjohanna.blogg.se/
Postat av: Anna

TACK Sofia! Nu känns mitt liv faktiskt lite enklare, haha. Som jag har funderat!!

2011-04-16 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0