Frågor

Olivia om Säljes:
Hej!
Vet du var man kan köpa eskadronskydden bak, som skyddar ända ner till karleden typ? dom ser ut som vanliga bakskydd fast dom har typ tyg runt om också :P
Du fattar säkert ;)
Svar: De flesta som säljer Eskadron borde kunna ta hem dom, kolla på ebay annars

Tanya om Nice day:
Är det ditt eget stall eller är du inhyrd? Bor du på gården? Om inte hur långt har du till stallet. Hur många hästar finns det i ditt stall? Äger du 2 hästar?
Svar: Jag bor inte där längre men är uppvuxen där. Så nej jag är inte inhyrd eftersom det är min familjs gård. Jag har ca 6-7 km till stallet så det är nära. Vi har 5 hästar i stallet varav 4 egna och 1 inackorderad hingst. Jag har 1 häst som jag står som ägare på (Orianda), Celebrity är både min, syrrans och min mammas men hon står som ägare och står för kostnaderna för honom:) Sedan har min mamma sitt avelssto och min syrra sin häst. Står mer om dom i kategorin "Info om hästarna"

Josefin om Voltaire Design:
försöker maila dig om en fråga men det funkar ej..
undrar om du handlat från http://www.equusport.com någon gång och vet om det är säkert eller ej? och om man vågar lämna ut sina kortuppgifter..?
Svar: Ok konstigt att det inte fungerar? Nej har aldrig handlat där. Det ska ju vara säkert att handla med sitt kort. Tänk på tullen bara när du handlar från USA;)

Mvh Josefin
Anonym om Voltaire Design:
är det ett jättedyrt märke?=) Fint tyckte jag iallafall det var !
Svar: Förbygeln kostar 200 euro, magplattegjorden 225 euro osv, se mer på http://fr.voltaire-design.com

sandra  om Brodyr och sponsring:
Grymt snyggt vill också ha det fast i dressyr modell finns det? ;)
Svar: Ja RG schabraken kan du få som du vill modell och färger, utan och med stroppar osv.

sandra   om Waiting:
vad kommer du ha för adress till din webshop?
Svar: Tophorse.se

Johanna  om Nice day:
Hej. Du verkar ju ha stenkoll på alla märken och var man kan köpa dom till bäst pris. Hur är det med Anna Scarpati? Jag har inte lyckats hitta dom utanför sverige. Har du?
Svar: Tycker inte att priserna på AS skiljer sig så mycket utomlands, självklart är det billigare i Italien men frakten är också betydligt dyrare så det jämnar ut sig. Har inte hittat någon bra Italiensk butik som säljer dom. Några exempel från andra länder www.myequineshop.com www.von-roenne-shop.com reitershop.luessing.de


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kollade lite på häst-inlägget och jag har inte för mig att jag läst att någon av avelsstona är dräktiga eller att ni betäckt någon av dem sedan Celebrity, men ni kanske inte tar föl varje år på dem? Men berätta gärna lite mer om dem och deras planer, om du förstår vad jag menar :) Och gärna Oriandas avlesplaner, läste att du gärna ville ta föl på henne i framtiden! Så kul att läsa dina avelsinlägg btw!

2011-04-27 @ 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0