Utveckling och utvärdering

Nu behöver jag er hjälp. Vad tycker ni kan förbättras med min blogg?Vad vill ni läsa mer/mindre om?
Jag har tydligt märkt att avelsinlägg är totalt ointressant, lite tråkigt då jag själv är väldigt intresserad av avel. Trots att jag fått många önskningar om att skriva mer om min egen utrustning så är det inte så uppskattat när jag väl gör det, vet inte vad det beror på kanske för att det är sådana inlägg som bara är roliga att läsa och inte finns så mycket att kommentera?
 Bloppisar är ibland jättepoppis och ibland inte lika hett. Debattinlägg brukar alltid vara uppskattade likaså utrustningsinlägg.
I en blogg är det alltid svårt att göra en avvägning hur personlig man skall vara, jag vill inte direkt ha en "egoblogg" även om jag vet att många verkar gilla sådana bloggar så gillar jag själv inte att läsa sådana bloggar. Jag kommer alltid att skriva på ett sätt som jag själv gillar att läsa.





Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste nog först och främst säga att du verkligen är en av de mycket bättre hästbloggarna! Din variation i bloggen är hur bra som helst och du skriver på ett väldigt vettigt sätt. Jag tycker nog de mesta faktiskt är intressant och jag är själv en usel kommenterare! Klickar in här varje dag och tycker du uppdaterar grymt bra. Utrustning kan man ju aldrig få för mycket om.. Sålänge du själv inte tröttnar. Kan nog kanske önska något inlägg om bett? Lite filmer och annat skoj. Äldre bilder och filmer även från tävlingar. När du skriver längre texter blir de aldrig tjatiga eller tråkiga att läsa och du lyfter upp det bra med roliga bilder. grymt blogg! :D

2011-04-16 @ 16:38:34
Postat av: anna

Du skulle kunna lägga upp fler filmer, och skriva om hur det går när du rider, och om du brukar tävla så kan du ju lägga upp lite bilder/filmer från tävlingarna och skriva hur det gick? Utrustning är alltid kul att läsa om, men det är du ju redan riktigt duktig på att skriva om:)

2011-04-16 @ 17:00:11
URL: http://www.ullevidsponnyer.n.nu
Postat av: sara

Det är inte lätt inte! Jag gillar verkligen så som du skriver nu, även om jag inte kommenterar varje inlägg så uppskattar jag dem! :)

2011-04-16 @ 17:26:00
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Karin

Skriv om lite allt möjligt, lite avel, lite utrustning, lite produktutvärderingar, hiss/diss, tips om saker och ting.

2011-04-16 @ 17:59:41
Postat av: Josefine

Jag älskar din blogg och tycker om inläggen om avel, superkul! Fortsätt med Din braiga blogg! :)

2011-04-16 @ 19:18:27
Postat av: Lamia / Hästsport

Jag gillar att läsa avelsinläggen!! Men då håller jag ju på med det själv också ;) haha

2011-04-16 @ 19:34:08
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Tips på olika online-shopar är alltid kul! Utrustning är alltid kul att läsa om, och även jag uppskattar avelsinläggen men kommenterar oftast inte :)

2011-04-16 @ 19:50:19
Postat av: Awi

Jag gillar din blogg jätte mycket. fast jag är dålig på att kommentera uppskattar jag varje inlägg du skriver:) Inte för långa inlägg men inte för korta vilket är bra och bilder gillar jag. Det du kunde skriva om är olika övningar du gör i hoppning och i dressyr o.s.v det skulle vara trevligt att läsa sånt också

2011-04-16 @ 20:15:01
Postat av: AnonyM

Det är utrustning som är roligast att läsa om :D gärna mer inlägg om olika märkens kollektioner! Det är alltid kul med tips på webbshoppar som är svenska ;)

2011-04-16 @ 20:17:39
Postat av: Evelina

avel är jättespännande ju :D

2011-04-16 @ 20:46:24
URL: http://evelinafalkestam.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det är ju så man ska skriva, som man själv gillar att läsa alltså. Tycker väldigt mycket om din blogg som den är, och jag tycker det är jättekul att läsa om din utrustning osv, men det blir ju lite svårt att kommentera annat än "fint!" typ.. Men massa bilder på dig och Orianda, hur det går med ridningen nu osv. :)

2011-04-16 @ 20:55:24
URL: http://oliviasandelin.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Jag är inte så insatt i avel så jag kan inte så mycket där och då blir det lite ointressant. Jag skulle gärna se mer bilder på dig och O och gärna film :) Så det blir lite mer personligt

2011-04-16 @ 21:39:59
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh, älskar dina avelsinlägg, så det är något jag absolut inte vill att du ska sluta med! har dock inte så mycket att kommentera.. men jag älskar att läsa dom :) alla inlägg om utrustning, både om dina och det du hittar på nätet är också kul att läsa om, skulle vara kul att höra med utvärderingar om det du har köpt :)

debattinläggen är oftast roligast av allt!



älskar din blogg, den är verkligen en blandning av allt, och inte får mycket eller för lite av något..!

2011-04-16 @ 21:40:21
URL: http://pernillakranghed.blogg.se/
Postat av: Melinda

Håller med sara där uppe, även fast jag inte kommenterar så gillar jag alla dina inlägg! :) Och tycker Avel är intressand då jag inte är så kunnig i det området. men mer skrivning om ridpass kanske :D

2011-04-16 @ 22:21:34
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Anonym

:( jag som gillar avelsinläggen! Men kan du inte skriva något eller några (hehe) inlägg om dina favoriter bland unga hingstar! Vet att du är mycket för prestationshingstar, men jag vill gärna höra lite vad du tycker om dom unga som kanske inte hunnit göra så mycket än :)

Jag tycker att om man har en väldigt speciellt inriktad blogg så ska man hålla sig till ämnet. Det finns inget som är tråkigare att läsa om än "jag och blabla åkte till ica och köpte godis å sen kollade vi på bio och imorron ska jag titta på desperate housewives och äta b%j". Skriv om personliga saker, men det finns en gräns till vad som är intressant att läsa om, och sånt är inte intressant, vilket ja tycker e välfigt bra att du inte skriver om!

2011-04-17 @ 00:11:14
Postat av: Anonym

När kommer webshopen? Tråkigt att det tar sån tid!

2011-04-17 @ 08:40:43
Postat av: Emelie

Du har utväcklats i dia texter, dina inlägg är väldigt roliga och intressanta att läsa. Alltid bra bilder och du varierar ditt skrivande.

Din blogg är helt klart grymm!

2011-04-17 @ 10:20:40
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Beatrice

En rolig och varierad blogg.

Jag läser bloggar (främst ridning och inredning) för att få inspiration, tips och idéer. Något som jag skulle vilja läsa om är benskydd, benlindor. Du verkar ha prövat många olika och jag ät ute efter nått som ger BRA stöd vid hoppning. :)

2011-04-17 @ 13:56:24
URL: http://beawall.blogg.se/
Postat av: olivia meyer

Jag gillar det som du har det nu även om jag sällan kommenterar. Känns skumt att kommentera en massa :)

2011-04-17 @ 16:42:09
URL: http://picad.blogg.se/
Postat av: tova

Skriv mer om när du rider orianda och hur du lägger ipp träning. Hur, när, varför helt enkelt. Kanske lite tips när det gäller småsaker vid ridningen oxå. Skriv gärna en historia om dig och orianda.

2011-04-18 @ 16:29:15
Postat av: Therese

Avelsinläggen är toppen, jag älskar också avel och tycker det finns dåligt om bra info om det, speciellt alla hingstar. Det är som kurragömma!

2011-04-20 @ 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0