Frågor

Anna  om Min favorit:
Att du inte satsar på en Antaressadel istället för BD?
Svar: Nej jag har bestämt mig för en BD då jag gillade den mycket och nu har jag äntligen hittat en sadel som ligger still och inte åker bakåt:)

Anonym om Putsat:
Vad kostar det att beställa lösa pannband och nopsgrimmor? och var kan man göra det?
Svar: Det varierar men runt 600-1100 kr, till den anatomiska nosgrimman ingår det dock även ett matchande pannband så den kostar runt 1300 kr. Jag kommer sälja alla lösa i webshopen annars finns det några på  http://www.bockmanncenter.se/


Matilda om Putsat:
Jätte bra blogg! En fråga, Är
färg brun eller mörkbrun? :)
Svar: Färgen heter nut och är en slags mellabrun färg jättefin nyans, det är inte mörkbrunt.

Malin om Orianda är hemma nu:
Tränset var supersnyggt på!! Vad rider du i för sadel på bilderna?
Svar: Tack!:) Det är Matildas CWD


Loppz  om Frågor:
Var kan man billigast hitta Eric le tixerant hoppgjorden? I Sverige har jag hittat den som billigast för 2185 :-
Svar: Det var ett bra pris, de finns här också www.horse-attitude.com/

Amanda  om Orianda är hemma nu:
hej, jag undrar om du har något mörkblått scapa schabrak du säljer? ungefär den mörkblå som de är på animo kavajer, ( om de änns finns? )
och har du möjlighet att ta hem schabrak annars på beställning eller vad man säger :)
du får gärna maila mig om du har det =)
Svar: Nej jag har inget blått. Tar tyvärr inte hem på beställning

Nellie om Orianda är hemma nu:
Guud vilken fin häst du har! Har sett att du har Soft up
Stigbyglarna! Tycker dom är sjukt snygga och funderar på att köpa mig ett par! Men du har väl stiglädrena också? Är det mycket bättre med dom eller klarar jag mig utan?Tacktacktack för svar:)
Svar: Tack så mycket. Jag har bara ridit med de stiglädrena en gång så jag har lite svårt att uttala mig men tydligen ska det b la vara lättare att få in foten i stigbygeln igen om man skulle tappa dom. Jag inbillar mig att det kändes lite stabilare.


Klara om Orianda är hemma nu:
Åh vad kul att ni är igång igen! :) Känns det likadant när du rider, eller har du blivit stelare/sneare av skadan eller liknande?
Svar: Ja det är kul:) Jag har inte hunnit känna efter så mycket men jag tycker jag är stelare i den sidan, mer still.
Jag ska börja träna upp rörligheten genom att cykla och simma.

Linnéa om Skulle du...:
Vart hittade du dem? Det vit/bruna längst ner jag har letat efter superlänge!
Svar: Här kan det finnas www.agradi.nl


freja om Imorgon:
Hej! jag undrar om du har beställt från sidan "
http://www.ooteman.nl" någon gång? om du har det, är det en säker sida? Och man måste ju lämna ut kortkoden, det känns lite riskabelt om någon skulle "hacka" sig in på något sätt..
Mvh Freja :)
Svar: Nej det har jag inte men det är en stor butik så det bör absolut inte vara några problem.

 


Kommentarer
Postat av: alice

vet du om man får rida ponny på myler bett level två? sånt som du har :)

2011-02-06 @ 10:40:13
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: felicia

Kan du inte göra en lista med länkar till bra webbutiker? :) hade vart jätteroligt !

Bra blogg! :)

2011-02-06 @ 14:24:55
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Hej! Hur är exklusiv horse wears luvor i storlekarna? Min häst kan ha luvor som är normala i storleken men inte mindre. Jag tänkte beställa ett tävlingsset därifrån nu. Vet du hur ridtäckena är i storleken? Min häst ligger någonstanns mellan 145cm och 155cm. Tacksam för svar:)



Tack för en supper blogg X)

2011-02-06 @ 17:05:53
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: YKW

Det är härligt att rida.

2011-02-06 @ 17:09:21
URL: http://ykw69.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0