Frågor

Anonym om Hopp & dressyr:
Hej! Vet du någon svensk onlineshop som säljer fina lädergrimmor?
Ebba  ([email protected]) om Sänkt pris!:
hej , finns det ingen luva till gg schabraket?
är gg schabraket stort eller litet i storleken? :D
Sandra  ([email protected]) om Scapa angel blue:
Super snyggt schabrak :-) Tyvärr är det ju storlek full men det ser inte så stort ut.? Undra om det skulle passa till min ponny, han är en mycket liten D-ponny.? (142cm i mankhöjd)
Mvh Sandra
Helena  ([email protected]) om Blandat nytt för 2011:
Kommer du sälja dessa? :) När öppnar din webshop är taggad som tusan! :D
Anonym om Kingsland vår/sommar 2011:
vart hitta du bilderna, om man vill se övriga kollektionen ? :)
Therése om Eskadron vår/sommar 2011:
Hej Caroline!
Jag har en brådskande fråga, vet du var man kan hitta John Whitaker Millennium kavajen i svart? På hippoteket är strl. slut.
martina om Bättre bilder på sadeln:
vad ska du ha för schabraket och luvan?:) Snygg sadel!
Tilde Åhlin  ([email protected]) om Bättre bilder på sadeln:
Såå snygg! Vad ska du ha för stigläder istället? Funkar SoftUp med vilka stigläder som helst? :)
scapa intresserad.  ([email protected]) om Pistage/lime:
hej, vet du vad man kan köpa scapa schabrak någon stans? någon webbsida elr ngt. :D
hälst det gröna! :D
Anonym om Känns som att våren är här, men jag ska in...:
Hur hög är orianda i manken ? :)
Anonym om Finn fem fel:
Hej har funderat på att skaffa sånna stigläder till mina stygbyglar men vad är det egentligen som är så bra med dom? Är det lättare att "hänga" upp dom på sadeln? För med vanliga stigläder åker mina stigbyglar ned om man inte snurrar fast dom med stiglädret :) din blogg är grym btw! :D
filippa om My new saddle:):
var kan man köpa animo luvor och hur mycket kostar dom i svenska kr?
var köper jag billigast en CWD förbygel i sverige?
var köper jag billigast en Animo kavaj i sverige?
Loppz om Scapa angel blue:
Kan man ha sådana stigläder till "vanliga stigbyglar" ?
annie om Sadelutprovning igen:
Hej, tänkte höra med dig, eftersom att du handlar mycket på utländska webshoppar om du vet vad jag ska göra. För två månader sedan beställde jag ett par benskydd från cavallini reitsport och jag har fortfarande inte fått de. Det hela började lite problematiskt med att de inte kunde se varan jag hade beställt så jag skickade all info igen. Sedan dess har de inte hört av sig och svarar varken i telefon eller mail. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... hoppas att du har något tips :)
Sandra om Scapa angel blue:
Du kommer möjligtvis inte sälja JIN stigbyglar eller? :)
malin  ([email protected]) om Hur snyggt?:
hej! jag undrar om du kommer sälja pessoa schabrak i din webbshop? :)
Sofia om Lami-cell Mirage:
Lamicell schabrak är ju bara så snygga! Kommer du sälja deras RG? Det har jag spanat på föör länge nu haha
felicia om Frågor:
Kan du inte göra en lista med länkar till bra webbutiker? :) hade vart jätteroligt !
Bra blogg! :)
Anonym om Hopp & dressyr:
Hej! Vet du någon svensk onlineshop som säljer fina lädergrimmor?
Svar: Här finns en del http://cheval.shop.textalk.se www.hastbiten.se

Ebba  om Sänkt pris!:
hej , finns det ingen luva till gg schabraket?
är gg schabraket stort eller litet i storleken? :D
Svar: Det är redan sålt tyvärr.

Sandra  om Scapa angel blue:
Super snyggt schabrak :-) Tyvärr är det ju storlek full men det ser inte så stort ut.? Undra om det skulle passa till min ponny, han är en mycket liten D-ponny.? (142cm i mankhöjd)
Mvh Sandra
Svar: Jag har en ev köpare på det redan men det bör absolut passa en D ponny. Det är inte stort i storleken, normal storlek inte så stort som tex Equiline.

Helena om Blandat nytt för 2011:
Kommer du sälja dessa? :) När öppnar din webshop är taggad som tusan! :D
Svar: Ja det ska jag men det blir längre fram i mars någon gång. Webshopen öppnar i februari men vill inte sätta något  datum än då vi ska fota mycket av lagervarorna som kommer nästa vecka:)

Anonym om Kingsland vår/sommar 2011:
vart hitta du bilderna, om man vill se övriga kollektionen ? :)
Svar: Kingsland.no

Therése om Eskadron vår/sommar 2011:
Hej Caroline!
Jag har en brådskande fråga, vet du var man kan hitta John Whitaker Millennium kavajen i svart? På hippoteket är strl. slut.
Svar: Hör med Skara hästsport.

martina om Bättre bilder på sadeln:
vad ska du ha för schabraket och luvan?:) Snygg sadel!
Svar: Tack:) det är tyvärr redan sålt.


scapa intresserad.   om Pistage/lime:
hej, vet du vad man kan köpa scapa schabrak någon stans? någon webbsida elr ngt. :D
hälst det gröna! :D
Svar: Om du menar den gamla modellen från 2007 så är den i princip slut överallt. Från 2008 och framåt finns det på tex ooteman.nl och agradi.nl


filippa om My new saddle:):
var kan man köpa animo luvor och hur mycket kostar dom i svenska kr?
Svar:http://reitershop.luessing.de ca 350-500 kr beroende på modell
var köper jag billigast en CWD förbygel i sverige?
Svar: Toprider
var köper jag billigast en Animo kavaj i sverige?
Svar: Charlies har bra rea ibland.

annie om Sadelutprovning igen:
Hej, tänkte höra med dig, eftersom att du handlar mycket på utländska webshoppar om du vet vad jag ska göra. För två månader sedan beställde jag ett par benskydd från cavallini reitsport och jag har fortfarande inte fått de. Det hela började lite problematiskt med att de inte kunde se varan jag hade beställt så jag skickade all info igen. Sedan dess har de inte hört av sig och svarar varken i telefon eller mail. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu... hoppas att du har något tips :)
Svar: Det var inte roligt. Leveranserna kan såklart dra ut på tiden ibland men det som förbryllar mig är att dom inte ger dig besked. När en butik inte svarar så skapar det alltid en viss oro, kundkontakt är mycket viktigt så kunden kan känna sig trygg och hela tiden bli underrättad om hur läget ser ut. Du får kanske helt enkelt bli förbannad och säga att du vill ha tillbaks pengarna omgående annars kommer du vidta åtgärder. Hur betalade du?Om paypal kontakta dom. Med kort så kontakta banken. Lycka till!

Sandra om Scapa angel blue:
Du kommer möjligtvis inte sälja JIN stigbyglar eller? :)
Svar: Nej tyvärr endast från DUCA design och Sprenger:)

malin  om Hur snyggt?:
hej! jag undrar om du kommer sälja pessoa schabrak i din webbshop? :)
Svar: Jag har inte köpt in några nu men kan hända att jag gör det:)

Sofia om Lami-cell Mirage:
Lamicell schabrak är ju bara så snygga! Kommer du sälja deras RG? Det har jag spanat på föör länge nu haha
Svar: Ja det kommer röda och bruna sådana schabrak nästa vecka som kommer att säljas i webshopen sedan:)

felicia om Frågor:
Kan du inte göra en lista med länkar till bra webbutiker? :) hade vart jätteroligt !
Bra blogg! :)
Svar: Tack:) Ja det skulle jag kunna göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer det in gröna och mörkblåa scapa schabrak? är vääääldigt sugen på dessa godingarna!

2011-02-10 @ 21:51:12
Postat av: carro b

haha, när du öppnar din webbshop får du ta och sluta tipsa om alla andras... konkurrensen är hård nog ändå ;)

2011-02-10 @ 22:04:48
Postat av: Johanna Forsman

Hej!

Jag har letat i oändlighet på nätet efter en kingslandväst. Den är marinblå med orange eller vinrött fält uppe vid axlarna. Det är det vita runda märket på bröstet. Vet du någon hemsida som säljer den här västen? Jag har inte lyckats hitta den. Tack för en jättefin blogg!! Ser fram emot att kika runt i webb-butik =)

2011-02-10 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0